Hudební televize Óčko je hned po analogové čtyřce Nova, ČT 1, Prima a ČT 2 nejsledovanější televizí. Vyplývá to z průzkumu Media Projekt, který realizuje agentura GfK. Data byla zjištovaná v druhém pololetí minulého roku. Na Óčko se podívalo alespoň jednou do týdne 648 tisíc lidí, denně to bylo 185 tisíc diváků. Za hudební televizí následuje vzdělávací Spektrum, které dosáhlo na 452 tisíc diváků týdně a 98 tisíc během dne. Na dalším místě je buď Galaxie sport, která vede v týdenní sledovanosti (428 tisíc diváků) nebo program Film+, pro nějž hovoří zase výsledek během dne (90 tisíc diváků).
Podle údajů stanice Óčko tak počet jejích diváků za týden stoupl proti předchozímu sledovanému období o 30 procent. Průměrně divák sleduje Óčko 87 minut,
sdělil ČTK Stanislav Zdílna za Óčko, které patří pod mediální skupinu Mafra. Galaxie sport si podle jejích údajů polepšila ve srovnání s předchozím obdobím o 106 tisíc diváků týdně. Jistě se na tomto nárůstu podepsalo i navýšení počtu přímých přenosů u všech klíčových sportů, především pak u kanadsko-americké NHL a anglické Premier League,
sdělila ČTK mluvčí Galaxie sport Eva Novotná. Galaxie sport má stejného vlastníka jako celoplošná Nova, tedy společnost Central European Media Enterprises (CME).
Sledovanost za den je definována jako sledovanost alespoň pěti minut v alespoň jednom čtvrthodinovém intervalu. Týdenní sledovanost pak jako sledovanost alespoň pěti minut v jednom dni z posledního sedmidenní. V průzkumu odpovídalo 14 tisíc respondentů.
Nejvíce diváků mají celoplošné televize. Z průzkumu vyplývá, že alespoň jednou za týden si loni od července do prosince pustilo program Novy 7,66 milionu dospělých, tedy 87,3 procenta dospělé populace. U ČT 1 to bylo 6,89 milionu diváků, u Primy o zhruba 451 tisíc méně. ČT 2 si týdně alespoň jednou zapnulo 4,44 milionu zájemců. Z výsledků také vyplývá, že v celé české populaci se v loňském druhém pololetí našlo jen necelých 330 tisíc lidí, tedy asi 3,7 procenta dospělých, kteří televizi nesledovali ani jednou za týden.