Hudební televize Óčko nasadí od 16. července novou Hitparádu RGM Space, kde o pořadí jednotlivých písní nerozhodují hlasy diváků, ale nasazování jednotlivých singlů v českých rádiích a také stahování titulů z oficiálních hudebních portálů. Je to první a zároveň jediná hitparáda, jejíž žebříček je tvořen nikoli hlasováním, ale stahováním hudby,
sdělil mluvčí Óčka Stanislav Zdílna.
Óčko se tak chce svézt na vlně zájmu o stahování hudby z internetu, které vytlačuje prodej CD z kamenných obchodů. RGM Space čerpá z výsledků IFPI, která kromě hranosti jednotlivých singlů na rádiích sleduje nově také frekvenci stahování hudby ze všech dostupných hudebních portálů v České republice. Tím je zaručena naprostá regulérnost a neovlivnitelnost výsledků a vlastně celé hitparády. Každý měsíc tak vznikne nový žebříček RGM Space,
přiblížil Zdílna.
Do projektu hitparády RGM Space se podle mluvčího Óčka zapojilo hned „několik zásadních médií pro mladé lidi ve věku od 15 do 30 let“, kterým je tento produkt přednostně určen. Kromě Óčka se tak hitparáda pravidelně objeví na portálu www.i-legalne.cz či na rádiích sítě Kiss. Pořad se objeví každé třetí pondělí v měsíci od 16 hodin na Óčku (v repríze o dva dny později v 10 hodin dopoledne), ve stejný den pak od 20 hodin na rádiích Kiss.
Hitparádou bude na Óčku provázet zpěvačka L.B.P., na rádiích Kiss pak moderátor Jiří Štěpánek – Štěpi. Kromě zmíněných médií se do projektu zapojila také Poštovní spořitelna, jako generální partner, a společnosti Kofola a Shock. Také oni svým působením na trhu potvrzují spojitost s mladou cílovou skupinou projektu,
dodal mluvčí Óčka.