České komerční televize začínají objevovat obchodní potenciál, který jim přináší technologie HbbTV. Hudební stanice Óčko nasadila v uplynulých hodinách do menu svého hybridního vysílání novou aplikaci s názvem „Konto G2“. Jak již název napovídá, novinka propaguje flexibilní balíček služeb Komerční banky, který nabízí vše, co mladý člověk potřebuje k pohodlné obsluze svých financí. Konto G2 je jednou z novinek, které Óčko nabízí v rámci svého inovovaného hybridního menu, které prošlo kompletní proměnou.
K TÉMATU: Óčko nasadilo nové menu pro hybridní vysílání, chystá řadu novinek
V menu je dostupná aplikace produktu, která prezentuje klientská videa, obsahuje fun zónu se zážitky z dovolené, produktový popis a možnost odeslání kontaktu přímo na produktové call centrum. Pro Óčko jde o první komerční kampaň, která neslouží pouze informativně. „Konto G2“ je pro televizi, a Českou republiku vůbec, první regulérní kampaní od agentury s jasně stanoveným finančním modelem. Podobnou cestou se chce do budoucna vydat i mediální skupina Prima, která taktéž technologii vítá zejména kvůli komerčnímu využití.