V prosinci loňského roku se hudební televize Óčko mohla pochlubit výsledkem sledovanosti 1,3 milionu diváků. Tuto cifru se podařilo této stanici minulý měsíc ještě o padesát tisíc diváků zvýšit. Znamená to, že v prvním měsíci letošního roku tak měla 1,35 milionu diváků. Jde tak o nejúspěšnější výsledek kanálu od doby vstoupení do peoplemetrového měření. Ve skupině diváků 15–54 mělo Óčko podíl 0,54 %.
ČTĚTE TAKÉ: Hudební Óčko mělo v prosinci nejvíc diváků v historii: 1,3 milionu
Za tímto úspěchem vidí vedení televize především úpravu vysílacího schématu, která začala platit právě od ledna. Ta plně reflektuje výsledky tv metrového měření, jako příklad mohu uvést prodloužení vysílacího času živého pořadu DJ divák na 2 hodiny, rovněž posun začátku na dřívější dobu, zařazení pořadu Best of a mnoho dalších úprav,
konstatoval výkonný ředitel tohoto hudebního kanálu Hynek Chudárek.