Hlavní navigace

Od příštího roku má Óčku konkurovat česká MTV

9. 3. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
9. 3. 2007

Hudební televize MTV se chystá v příštím roce spustit lokální verzi pro Českou republiku. Týdeníku Czech Business Weekly to řekl Bhavneet Singh, ředitel MTV Emerging Markets, která je součástí mezinárodní divize MTV Networks International (MTVNI). Firma podle něj už jedná s jedním či dvěma potenciálními partnery na českém trhu. MTV přitom ještě do loňského roku tvrdila, že český trh je příliš malý na to, aby pro něj připravila speciální verzi své stanice.

Hledáme partnera, který rozumí prostředí médií, který má za sebou kus práce na českém trhu a který chce vyniknout, cituje týdeník Singhu. MTV dodá značku, hudbu a programovou nabídku. Partner regionální know-how a zkušenosti z trhu, dodal manažer. MTV už v minulosti jednala o spolupráci nebo dokonce o vstupu do české hudební televize Óčko, její generální ředitel Jiří Balvín ale o současných plánech MTV neví a překvapily ho.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).