Parlamentní volby klepou na dveře a kampaně politických stran jsou v plném proudu. Strany se pokoušejí voliče oslovovat nejen prostřednictvím billboardů, letáků, bulletinů nebo meetingů, ale také na komunitních serverech a v rámci různých online sociálních sítí. Některé straně se tato disciplína daří lépe, některé hůře. Jak si vedou dva hlavní rivalové, tedy Občanská demokratická strana (ODS) a Česká strana sociálně demokratická (ČSSD)? Tak právě na tuto otázku poskytuje odpověď dnešní článek ODS s převahou válcuje ČSSD v sociálních sítích z našeho sesterského serveru Podnikatel.cz.
Pokud se podíváme na oficiální účty dvou největších volebních rivalů České strany sociálně demokratické (ČSSD) a Občanské demokratické strany (ODS), je jasné, že ODS vyhrává v sociálních sítích na plné čáře. Je to možná i tím, že voliči ODS více holdují podobným službám. Kvůli tomu musí ostatně ČSSD investovat nemalé prostředky do marketingové podpory, která osloví voliče, kteří k internetu zavítají jen zřídka kdy,
píše Michael Hovorka v článku, který vychází v rámci seriálu Volby 2010.