Hlavní navigace

ODS s převahou válcuje ČSSD v sociálních sítích

7. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Parlamentní volby klepou na dveře a kampaně politických stran jsou v plném proudu. Strany se pokoušejí voliče oslovovat nejen prostřednictvím billboardů, letáků, bulletinů nebo meetingů, ale také na komunitních serverech a v rámci různých online sociálních sítí. Některé straně se tato disciplína daří lépe, některé hůře. Jak si vedou dva hlavní rivalové, tedy Občanská demokratická strana (ODS) a Česká strana sociálně demokratická (ČSSD)? Tak právě na tuto otázku poskytuje odpověď dnešní článek…

Parlamentní volby klepou na dveře a kampaně politických stran jsou v plném proudu. Strany se pokoušejí voliče oslovovat nejen prostřednictvím billboardů, letáků, bulletinů nebo meetingů, ale také na komunitních serverech a v rámci různých online sociálních sítí. Některé straně se tato disciplína daří lépe, některé hůře. Jak si vedou dva hlavní rivalové, tedy Občanská demokratická strana (ODS) a Česká strana sociálně demokratická (ČSSD)? Tak právě na tuto otázku poskytuje odpověď dnešní článek ODS s převahou válcuje ČSSD v sociálních sítích z našeho sesterského serveru Podnikatel.cz.

Pokud se podíváme na oficiální účty dvou největších volebních rivalů České strany sociálně demokratické (ČSSD) a Občanské demokratické strany (ODS), je jasné, že ODS vyhrává v sociálních sítích na plné čáře. Je to možná i tím, že voliči ODS více holdují podobným službám. Kvůli tomu musí ostatně ČSSD investovat nemalé prostředky do marketingové podpory, která osloví voliče, kteří k internetu zavítají jen zřídka kdy, píše Michael Hovorka v článku, který vychází v rámci seriálu Volby 2010.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).