Hlavní navigace

Odstartoval PPC systém mClick, nová pardubická konkurence AdWords a Skliku

12. 11. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Pardubická firma Chovanec Media (o které jsme na Lupě před několika měsíci psali v trochu jiných souvislostech) dnes spustila nový PPC reklamní systém mClick, který se podle ní má stát přímou konkurencí služeb eTarget, AdWords od Googlu nebo Sklik od Seznamu. Systém mClick.cz má klientům nabídnout tři možnosti využití: tou první je samozřejmě inzerce svých produktů a druhou naopak vydělávání na reklamách umístěných na svém webu. Třetí možností má být příjem z provize, kterou má zákazník…

Pardubická firma Chovanec Media (o které jsme na Lupě před několika měsíci psali v trochu jiných souvislostech) dnes spustila nový PPC reklamní systém mClick, který se podle ní má stát přímou konkurencí služeb eTarget, AdWords od Googlu nebo Sklik od Seznamu.

Systém mClick.cz má klientům nabídnout tři možnosti využití: tou první je samozřejmě inzerce svých produktů a druhou naopak vydělávání na reklamách umístěných na svém webu. Třetí možností má být příjem z provize, kterou má zákazník získávat z obratu klientů, jež sám do mClicku přivede.


Autor: Chovanec Media

mClick

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).