Hlavní navigace

Odstartovala reklamní internetová „mojetelevize.cz“

27. 6. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
27. 6. 2007

Internetovou televizi, která zprostředkovává klientům natáčení reportáží a komerčních prezentací a rovnou z nich vytváří speciální internetové stránky, dnes představila společnost Genius Media. Stanice Mojetelevize.cz funguje ve zkušebním provozu zhruba rok, zatím má osm stálých klientů a dva televizní štáby složené z reportéra a kameramana, který je zároveň střihačem.

Fungujeme tak, že klient nám sdělí téma, my ho zpracujeme do podoby reportáže, tu umístíme na internet, kde zřídíme speciální internetovou televizi právě pro tohoto klienta a na závěr provedeme audit návštěvnosti této reportáže, sdělil na dnešní tiskové konferenci jeden ze spolumajitelů Genius Media Václav Friedmann. Mojetelevize.cz takto spolupracuje například se Zoologickou zahradou ve Dvoře Králové nad Labem.

Snahou Genius Media je zprostředkovávat záznamy tiskových konferencí, reklamních sdělení a firemních prezentací, ale také reportáží na předem určená témata. Fungujeme jako skutečná televize, takže když nám klient zavolá ráno, že má potřebu odpoledne odvysílat nějakou reportáž, štáb vyjede na místo a odpoledne reportáž visí na internetu, řekl druhý ze spolumajitelů firmy David Koláček, který dříve působil jako reportér na televizi Prima.

MMF24

Návštěvník stránky Mojetelevize.cz může sledovat všechny volně přístupné reportáže, nebo si zvolit jednu konkrétní televizi daného klienta. Firma ale nabízí i provozování internetové televize, jejíž obsah bude přístupný pouze klientovi nebo jeho zákazníkům. Internetovou televizi s pravidelnou aktualizací dokážeme klientovi připravit na klíč už za 50 tisíc korun měsíčně. Minimální počet vyrobených a zveřejněných reportáží jsou čtyři měsíčně, alespoň jedna týdně, dodal Koláček.

Provozování internetové televize je výhodné, protože nepodléhá žádné regulaci a je technicky snadno přístupná. Toho si je Genius Media dobře vědom, protože v upoutávce na projekt Mojetelevize.cz jasně upozorňuje, že klienti této služby ani diváci nemusí čekat na digitalizaci.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).