Hlavní navigace

Online reklama prodá každý sedmnáctý Ford F-150

26. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Šest procent fordů pickupů F-150 se prodává jako přímý důsledek online reklamy. Kliknete na reklamu a objednáte si auto. Jak příjemně tahle zpráva asi zní v uších prodejců reklamy? (News.com) Příjmy z reklamy na Internetu v USA od ledna do března stouply o 39 procent na 2,3 miliardy USD, to je nejvíce v historii. Nejvíce se zvyšuje poptávka po reklamě na stránkách vyhledávačů. (DigiWeb)

Šest procent fordů pickupů F-150 se prodává jako přímý důsledek online reklamy. Kliknete na reklamu a objednáte si auto. Jak příjemně tahle zpráva asi zní v uších prodejců reklamy? (News.com)
Příjmy z reklamy na Internetu v USA od ledna do března stouply o 39 procent na 2,3 miliardy USD, to je nejvíce v historii. Nejvíce se zvyšuje poptávka po reklamě na stránkách vyhledávačů. (DigiWeb)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).