Telekomunikační společnost O2 Czech Republic, která je největším poskytovatelem IPTV připojení na našem trhu, v současné době nepřipravuje zpravodajkou televizi. V rozhovoru pro dnešní Hospodářské noviny to uvedl Jindřich Fremuth, ředitel Consumer Division firmy O2. Z jeho pohledu jde o nepotvrzené spekulace. Fremuth svým vyjádřením reagoval na článek Lidových novin, podle něhož měli být manažeři operátora touto myšlenkou doslova posedlí. Navzdory tomu, co se píše v médiích, se aktuálně koncentrujeme výhradně na náš sportovní kanál a rozhodně nepřipravujeme žádný jiný,
ujistil manažer O2.
ANALÝZA: Kellner a zpravodajská televize? Aby to nedopadlo jako s Naší adresou
Právě O2 Sport je produkt, kterému O2 hodně věří, zákazníci si ale na něho budou muset zvyknout. Co se týče O2 Sport, platí, že jde o nový kanál, tudíž bude trvat nějaký čas, než se etabluje ve společnosti. Nicméně v propagační kampani sázíme na vizibilitu a podle zpětné vazby, kterou mám, má intenzivní dopad na cílovou skupinu,
konstatoval Jindřich Fremuth. O2 Sport odstartoval na počátku tohoto měsíce. Jeho hlavním tahákem je především řada fotbalových soutěží – Liga mistrů UEFA, anglická Premier League a nejatraktivnější zápas z domácí Synot ligy, kterou O2 sama produkuje.