Hlavní navigace

Oproti minulému týdnu klesl podíl filmových kanálů Prima Max a Nova Cinema

7. 11. 2016
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Z meziročního srovnání pak nejhůře vychází hlavní kanál FTV Prima.

Mezitýdenní vývoj (vs. 43. týden 2016)

Cílová skupina 15+

Oproti minulému týdnu se nejlépe vedlo hlavnímu kanálu Novy, jehož podíl se zvedl o 0,81 procenta. Dařilo se i ČT1, která si polepšila o 0,62 procenta. Třetí největšího nárůstu se dočkala TV Barrandov, jejíž podíl narostl o 0,26 procenta. Naopak nejhůře si vedla ČT sport, která přišla o 0,75 procenta. Pohoršila si Prima Max, jejíž podíl se snížil o 0,58 procenta. Nedařilo se ani dalšímu filmovému kanálu, Nova Cinema odepsala podíl ve výši 0,45 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Meziročně televizní skupiny stoupají, mírně klesá jen ČT

Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, jejíž podíl stoupl o 0,28 procenta na celkových 30,47 procenta. Nárůstu se dočkaly programy TV Barrandov, jejichž podíl činil 7,81 procenta, tedy o 0,23 procenta více než minulý týden. O 0,26 procenta podílu naopak přišla Česká televize, která celkem oslovila 28,9 procenta obecné divácké skupiny. Mírný pokles o 0,14 procenta vykázala i skupina Prima, jejíž celkový podíl činil 22,15 procenta.

TOP 10 všechny stanice (44. týden 2016)

Cílová skupina 15–54

U své primární obchodní skupiny si nejlépe vedla hlavní Nova, která si polepšila o 1,05 procenta. Dařilo se i ČT1, jejíž podíl se navýšil o 0,56 procenta. O 0,16 procenta poskočily i podíly mediazastupitelství Media Club a Stanice O. Naopak se nedařilo filmovým kanálům, podíl Primy Max klesl o 0,85 procenta a Nova Cinema si pohoršila o 0,37 procenta. Druhý největší pokles postihl mediazastupitelství Atmedia, jehož podíl se snížil o 0,41 procenta.

MINULÝ ROK: Prima minulý týden stoupala nejvíc z českých televizí, meziročním skokanem Barrandov

Z pohledu televizních skupin se poklesu dočkaly jen stanice Primy, jejichž podíl poklesl o 0,69 procenta na konečných 22,86 procenta. Nejlépe se dařilo Nově, jejíž podíl činil minulý týden 36,59 procenta, tedy o 0,59 procenta více než předminulý týden. Podíl České televize se zvýšil o 0,5 procenta na konečných 23,54 procenta. Mírného navýšení o 0,02 procenta se dočkala i skupina kanálů Barrandov, jejíž podíl minulý týden činil 5,24 procenta.

Kanály – průměrné podíly (44. týden 2016)
Graf podílu kanálů (44. týden 2016)
Graf podílu skupin (44. týden 2016)

Meziroční vývoj (vs. 45. týden 2015)

Cílová skupina 15+

V meziročním srovnání si nejhůře vedla Prima, která přišla o 2,22 procenta obecné cílové skupiny. Nedařilo se ani kanálům sdruženým v rubrice Ostatní, jejichž podíl se snížil o 1,51 procenta. Třetí největší pokles vykázala ČT2, když ztratila 0,53 procenta diváků starších patnácti let. Naopak nejlépe se vedlo hlavní Nově, která si polepšila o 0,6 procenta. Podobně se polepšily i dva nové kanály skupiny Barrandov, Kino a Plus, které si oba shodně připsaly podíl ve výši 0,56 procenta.

Jako televizní skupina si nejlépe vedly programy TV Barrandov, jejichž podíl meziročně vzrostl o 1,29 procenta. Polepšila si i Prima, a to o 0,46 procenta. Nárůst vykázaly i programy TV Nova, které svůj podíl navýšily o 0,24 procenta. Jediný pokles tak zaznamenaly programy České televize, které si pohoršily o 0,65 procenta.

Cloud23

Graf týdenních podílů kanálů (2016)

Cílová skupina 15–54

U mladší cílové skupiny si nejhůře vedla hlavní Prima, jejíž podíl poklesl o 2,02 procenta. Nedařilo se ani kanálům z rubriky Ostatní, které si pohoršily o 1,78 procenta. Třetí největší pokles vykázala ČT2, jejíž podíl se snížil o 0,5 procenta. Naopak nejlépe si vedl hlavní kanál Novy, jehož podíl stoupl o 0,64 procenta. Dařilo se i Nově Cinema, která si polepšila o 0,52 procenta, stejně jako stanice Barrandov Plus.

Mezi televizními skupinami se poklesu podílu dočkala jen Česká televize, která přišla o 0,18 procenta. Nejlépe si vedly programy TV Barrandov, jejichž podíl stoupl o 0,72 procenta. Polepšila si i Prima, a to o 0,55 procenta. Nejmenšího nárůstu se tak dočkala skupina Nova, jejíž podíl narostl o 0,51 procenta.

Tabulka týdenních podílů kanálů (2016)

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).