Mezitýdenní vývoj (vs. 52. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenala ČT1, která ztratila 5,04 procenta diváků starších patnácti let. Výpadek částečně kompenzovala stanice ČT sport, která si polepšila o 2,99 procenta uvedené cílové skupiny. Ztrácela i Nova, která přišla o 0,98 procenta. Kanál Prima love přišel o podstatně méně, a to o podíl 0,25 procenta. Naopak posílila především hlavní Prima o 0,73 procenta a také Prima Cool, u níž nárůst dělal 0,53 procenta všeobecné věkové skupiny.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Konec roku ve znamení České televize. Posílil i Barrandov
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Česká televize, která sice ztrácela 1,64 procenta, ale celkem oslovila plných 34,06 procenta diváků starších patnácti let. O něco málo si polepšila i Nova, jejíž podíl stoupl o 0,34 procenta na celkových 27,53 procenta, a také FTV Prima, u níž podíl dosáhl 19,04 procenta obecné cílové skupiny při nárůstu 1,31 procenta. Nepatrně se zvýšil i podíl skupiny Barrandov, která si připsala 0,12 procenta a celkem ji sledovalo 7,58 procenta uvedené divácké skupiny.
Cílová skupina 15–54
I u mladších diváků vykázal největší ztrátu kanál ČT1, když přišel o plných 6,67 procenta, a také hlavní Prima, která ztratila 2,35 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. I v této divácké skupině pak posílila stanice ČT sport, která si polepšila o 2,82 procenta. Narostl i podíl stanice Prima Cool, která si k dobru připsala 1,31 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nárůst vykázal i kanál Smíchov, který posílil o 0,91 procenta. Naopak podíl hlavního kanálu Novy u její primární cílové skupiny o 1,01 procenta poklesl.
MINULÝ ROK: Diváci se vracejí k Nově, největší pokles zaznamenala minulý týden ČT1
Česká televize jako televizní skupina v mladší divácké kategorii poklesla výrazněji než v 15+. Přišla o 2,14 procenta a její celkový podíl činil 28,84 procenta. Poklesla i FTV Prima, jejíž podíl ztratil 0,49 procenta a celkem činil 19,06 procenta. O 1,28 procenta pak posílily stanice skupiny Nova, jejichž celkový podíl tvořil 33,72 procenta. Lehce posílila i skupina Barrandov, která si připsala 0,58 procenta a skončila na celkových 5,05 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 1. týden 2016)
Cílová skupina 15+
ČT1 si meziročně polepšila o 0,83 procenta. Naopak kanály skupiny Ostatní přišly v meziročním srovnání o 1,05 procenta obecné divácké skupiny. Ještě výrazněji ale poklesl podíl hlavní Primy, která meziročně odepsala 2,47 procenta diváků starších patnácti let. Ztrátu zaznamenala i TV Barrandov, která přišla o 1,12 procenta. Posílila ještě stanice Nova, a to o 1,28 procenta, a také filmová Nova Cinema, která si připsala 1,06 procenta.
Z pohledu televizních skupin ztrácela zejména FTV Prima, zato poměrně výrazně – přišla o 2,71 procenta všeobecné věkové skupiny. Ztrácel i Barrandov, který si odepsal 0,16 procenta diváků skupiny 15+. Posílila Česká televize, její podíl stoupl o 0,91 procenta, ještě více však v meziročním srovnání stoupl podíl skupiny Nova, a to o 2,38 procenta.
Cílová skupina 15–54
Mezi mladšími diváky nejvíce bodovala stanice ČT1, jejíž podíl stoupl o 1,6 procenta. Naopak nejvýraznější pokles zaznamenala hlavní Prima, když přišla o 2,67 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Ztrácejí ale i kanály sdružené pod položkou Ostatní, které meziročně přišly o 1,55 procenta, a také stanice Prima love, která odepsala 1,13 procenta. Naopak stanice Nova svůj podíl u mladších diváků meziročně navýšila o 1,36 procenta. Posílila i filmová Nova Cinema a k dobru si připisuje 1,31 procenta.
Meziroční posuny jsou relativně výrazné. Nejvíce ztrácela FTV Prima, která přišla o 4,23 procenta diváků mladších 54 let. Ztratil i Barrandov, který odepisuje 0,27 procenta. Naopak nejvíce svůj podíl, o 2,97 procenta, navýšily kanály skupiny Nova. Česká televize pak meziročně u věkové skupiny 15 až 54 let stoupla o 2,08 procenta.