Hlavní navigace

Ordinace lídrem úterního večera, VyVolení ale měli lepší poměr mladších diváků

4. 9. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA – VyVoleným se více daří na Primě love, u hlavního kanálu Primy dosahují spíše průměrných výsledků. Výrazně mu ale omlazují publikum.

Souboj nejsledovanějšího českého seriálu současnosti, Ordinace v růžové zahradě 2, a reality show VyVolení, má zajímavý průběh. Ordinace zůstává s přehledem nejúspěšnějším nezpravodajským pořadem na českých obrazovkách, v úterý večer ji od 20:20 hod. na hlavním kanálu Novy vidělo 1,766 milionu dospělých diváků, ale více se jí daří v širší cílové skupině publika staršího 15 let než u novácké cílovky 15 až 54 let. U dospělých nad 15 let dosáhla podílu 44,95 procenta, u publika od 15 do 54 let 41,40 procenta.

K TÉMATU: Četnické humoresky porazily Cesty domů i Gympl, zájem o ČT :D a ČT art v pondělí klesl

VyVolení, jejichž Zúčtování vysílal hlavní kanál Primy od čtvrt na devět přímo proti Ordinaci, oslovil ve srovnání se seriálem Novy jen čtvrtinu diváků: 441 tisíc dospělých a 11,34 procenta publika. V cílové skupině 15 až 54 let ale jejich podíl vystoupal na 15,19 procenta, což je pro Primu proti Ordinaci nadprůměr. V širší cílové skupině dospělých diváků nad 15 let ale VyVolené v přímém souboji porazila i ČT 1 s pořadem Nejlepší trapasy, který od 20:00 hod. vidělo 579 tisíc dospělých a 14,91 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let ale zůstal až za VyVolenými, oslovil 13,02 procenta publika.

ČTĚTE TAKÉ: ČT Sport porazila v pátek v prime timu Primu, Doktoři z Počátků v neděli bez konkurence

ČT 2 od osmé večer zabodovala hlavním dokumentem Největší tankové bitvy, který vidělo 231 tisíc dospělých diváků a 6,05 procenta publika. Western Maverick vidělo ve stejný čas na Nově Cinema 190 tisíc dospělých a 5,23 procenta publika (5,94 procenta ve věku od 15 do 54 let). Prima Cool bodovala zejména seriálem Simpsonovi. Epizoda, která začínala v 18:55, oslovila 150 tisíc dospělých diváků a 5,03 procenta publika (11,27 procenta ve věku 15 až 54 let). Na Primě love byla opět nejúspěšnější denní rekapitulace VyVolených, která si ještě polepšila – od 21:50 ji vidělo 183 tisíc dospělých diváků a 6,43 procenta publika (9,16 procenta ve věku 15 až 54 let).

NAPSALI JSME: Čtvrteční večer pro Ordinaci, Princezna ze mlejna II a VyVolení u mladých vyrovnaní

EBF24

Druhé vydání Interview Daniely Drtinové na zpravodajské ČT 24 se počtem diváků i podílem na publiku vyrovnalo Událostem, komentářům. Interview vidělo od 18:35 hod. 130 tisíc dospělých diváků, což představovalo 5,04 procenta publika, Události, komentáře od desáté večer zaujaly 131 tisíc dospělých a 5,13 procenta publika. Nejúspěšnějším pořadem na dětském kanálu ČT :D byly opět Kačeří příběhy, které od 18:55 hod. vidělo 53 tisíc dospělých diváků a 1,77 procenta publika (3,67 procenta ve věku 15 až 54 let). Na ČT art se nejlépe dařilo pořadu ČT Live – Michal Pavlíček, který od 20:25 hod. sledovalo 13 tisíc dospělých a 0,32 procenta publika (0,52 procenta ve věku 15 až 54 let).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 3. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,20 13,69 9,17 10,22
ČT 2 4,04 3,70 3,58 2,75
ČT Sport 0,89 0,74 1,19 1,05
ČT 24 5,29 3,05 3,21 2,14
ČT :D 0,60 0,22 1,11 0,43
ČT art 0,14 0,24 0,19 0,31
Nova 30,21 38,93 31,28 37,96
Nova Cinema 3,70 4,13 4,51 4,73
Fanda 1,15 1,45 1,57 1,90
Smíchov 1,39 1,09 2,60 2,06
Telka 0,92 0,91 1,04 0,89
Prima 14,75 13,91 12,27 14,46
Prima Cool 2,84 2,22 4,88 3,83
Prima love 2,87 2,81 3,85 3,79
Prima Zoom 2,24 1,55 2,57 1,61
TV Barrandov 4,22 3,39 3,67 2,78
Atmedia 3,52 2,33 3,27 2,06
ostatní TV 8,04 5,62 10,04 7,02
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 3. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 24,16 21,64 18,45 16,90
Nova Group 37,37 46,51 41,00 47,54
Prima Group 22,70 20,49 23,57 23,69

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).