Ordinace nadále neporazitelná, VyVolení proti ní ale mírně stoupají. Hlavně u mladých

6. 9. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
UVNITŘ TABULKA – Mezi diváky od 15 do 54 let dalo ve čtvrtek Ordinaci přednost 800 tisíc lidí, VyVoleným 300 tisíc. Reality show na Primě má mladší publikum než seriál na Nově.

Neporazitelnost seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 pokračuje, i když se proti němu začíná prosazovat reality show VyVolení – zejména v klíčové cílové skupině diváků od 15 do 54 let. Seriál na Nově vidělo ve čtvrtek od 20:20 hod. průměrně 1,786 milionu dospělých diváků, což představovalo 46,49 procenta publika. VyVoleným dalo na Primě od čtvrt na devět přednost 440 tisíc dospělých a 11,66 procenta publika. Rozdíl ve skupině diváků od 15 do 54 let už nebyl tak hrozivý: Ordinace oslovila 805 tisíc lidí, což představovalo 42,03 procenta publika, VyVolení měli 303 tisíc diváků a podíl 16,09 procenta – vyšší, než kterého Prima v této cílové skupině průměrně dosahuje.

K TÉMATU: Seriálová středa vyrovnaná, těsným vítězem Četnické humoresky. ČT art stále padá

ČT 1 se musela ve čtvrtek večer po 20. hodině spokojit s pozicí trojky na trhu, starší český krimi film Jak chutná smrt vidělo v průměru 399 tisíc dospělých diváků a 10,66 procenta publika. Bodovala ale ČT 2 s úvodními díly populárních seriálů z produkce HBO. Hru o trůny si od desáté večerní nenechalo ujít 166 tisíc dospělých diváků a 7,50 procenta publika (8,55 procenta ve věku od 15 do 54 let). Předcházející úvodní díl Panství Downton III, který začínal ve 21:00, oslovil 158 tisíc dospělých diváků a 4,51 procenta publika. Nejsledovanější na Dvojce byl ale dokument Život savců, který začínal ve 20:00. Vidělo jej 176 tisíc dospělých diváků při podílu 4,84 procenta.

ČTĚTE TAKÉ: Ordinace lídrem úterního večera, VyVolení ale měli lepší poměr mladších diváků

Nově se dařilo s pozdněvečerním seriálem Kriminálka Miami, který si od 21:30 hod. zapnulo 926 tisíc dospělých diváků, což představovalo 30,63 procenta publika (31,06 procenta ve věku 15 až 54 let). Rovněž Křižovatky života na hlavním kanálu Primy udržely poměrně vysoký počet diváků: od 21:45 hod. jim dalo přednost 422 tisíc dospělých diváků a 15,93 procenta publika (16,36 procenta ve věku 15 až 54 let). Na Primě Cool tradičně bodovali Simpsonovi, zejména pak epizoda vysílaná od 18:55 hod., která přitáhla 154 tisíc dospělých diváků a 5,83 procenta publika (11,78 procenta ve věku 15 až 54 let), nejsledovanějším pořadem Primy love byli opět VyVolení – Denní rekapitulace. Od 21:50 oslovili 137 tisíc dospělých diváků a 5,04 procenta publika (8,11 procenta ve věku 15 až 54 let).

NAPSALI JSME: Četnické humoresky porazily Cesty domů i Gympl, zájem o ČT :D a ČT art v pondělí klesl

WT100_25_SE

Stotisícovou hranici se podařilo ve čtvrtek večer prolomit Primě Zoom dokumentem Závody ve zbrojení. Od deváté večerní je sledovalo 115 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 3,29 procentům publika (3,60 procenta u cílové skupiny 15 až 54 let). Přátelský fotbalový zápas AC Sparta Praha – Slovan Bratislava si na Fandovi od 20:00 hod. nenechalo ujít 72 tisíc dospělých diváků a 2,05 procenta publika (2,03 procenta ve věku 15 až 54 let).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za čtvrtek 5. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 12,00 11,84 8,76 8,76
ČT 2 4,02 3,99 3,90 3,79
ČT Sport 1,17 0,87 1,38 1,20
ČT 24 4,86 3,36 3,05 2,35
ČT :D 0,45 0,16 0,76 0,32
ČT art 0,11 0,19 0,13 0,26
Nova 31,77 40,29 32,14 38,03
Nova Cinema 3,09 3,10 3,86 3,83
Fanda 1,34 1,63 1,49 1,61
Smíchov 1,34 1,63 2,34 1,91
Telka 1,11 1,19 1,08 1,01
Prima 14,87 13,60 12,22 14,51
Prima Cool 3,40 2,80 5,57 4,47
Prima love 2,27 1,97 3,48 2,97
Prima Zoom 2,22 2,16 2,37 2,23
TV Barrandov 3,99 3,16 3,38 2,64
Atmedia 3,71 2,47 3,85 2,22
ostatní TV 8,29 6,19 10,24 7,90
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za čtvrtek 5. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 22,61 20,41 17,98 16,68
Nova Group 38,65 47,22 40,91 46,39
Prima Group 22,76 20,53 23,64 24,18

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).