Hlavní navigace

Ordinace s přehledem ovládla úterní večer, i když si mírně pohoršila

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Stěžejním a nejsledovanějším pořadem pro plnoformátovou TV Barrandov zůstává nadále Soudkyně Barbara. Včera překročila hranici tří set tisíc diváků.

Doba čtení: 2 minuty

Klíma se stejným počtem diváků jako Cesty domů

Úterním nejsledovanějším nezpravodajským pořadem se stala podle očekávání Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově. Včerejší díl si nenechalo ujít 1,387 milionu diváků při podílu na publiku (share) 35,17 %. Podobně na tom byl vlajkový seriál Novy i u mladšího publika – share 36,44 %. Konkurenční formáty ostatních televizí víceméně neměly proti komerční jedničce šanci. Rozdíl mezi Nemocnicí na kraji města a Cestami domů III byl šestnáct tisíc diváků. Pořad Očima Josefa Klímy, kde si investigativní publicista zahrál na pražského bezdomovce, vidělo na Primě 375 tisíc diváků, tedy stejný počet jako vztahový seriál.

PONDĚLNÍ DATA: Kameňák 2 na Labyrint nestačil, porazil ho pouze u mladších diváků

Nejsledovanějším pořadem za celé úterý pak byly Televizní noviny s 1,638 milionu diváků (share 44,68 %; 41,24 % v 15–54). Nova kontrolovala s přehledem úterní sledovanost díky celodennímu podílu 25,84 % u dospělého a 28,16 % u mladšího publika. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, na tom byla ještě lépe. V obou diváckých skupinách dosáhla 33% podílu. Pro srovnání, Prima se dostala přes den na hodnotu 13,84 % a večer klesla na 12,34 %. Jednička se pohybovala okolo dvanáctiprocentního podílu po celý den. Nejsledovanějším pořadem Primy bylo „Prostřeno!“, na ČT 1 hlavní zpravodajská relace Události.

Graf podílu kanálů (29. 9. 2015)
Graf podílu skupin (29. 9. 2015)
Kanály – průměrné podíly (29. 9. 2015)

Soudkyně Barbara překročila hranici 300 tisíc diváků

Stěžejním a nejsledovanějším pořadem pro plnoformátovou Televizi Barrandov zůstává nadále Soudkyně Barbara. Formátu ze soudní síně se podařilo včera překročit hranici tří set tisíc diváků a u dospělého publika překročil jeho share 15,5 %. Pořadu se dařilo i u mladších diváků, kde si sáhl na hodnotu 13,15 %. Přibližně o sto tisíc diváků méně měla hlavní relace aktuální publicistiky Naše zprávy. Zábavnou talk show Sejdeme se na Cibulce vidělo 163 tisíc diváků (share 4,13 %), o něco méně pak měla Tchyně – rovných 150 tisíc diváků. Celodenní podíl TV Barrandov dosáhl nad 5 %.

Brand 2018 Lovebrand

MINULÝ TÝDEN: Ordinace se včera přiblížila k půldruhému milionu diváků, Nova neměla konkurenci

Liga mistrů UEFA zvedla večer zájem o kanál ČT Sport. Utkání mezi FC Barcelonou a týmem Bayer 04 Leverkusen, z něhož nakonec vzešel vítězně rozdílem jediné branky první celek, si nenechalo ujít necelých 200 tisíc diváků. V obou měřených skupinách, tedy jak u publika 15+, tak i 15–54, se share pohyboval nad 6 %. U mladších diváků skončil těsně pod 7 %. Díky tomu se podíl kanálu ČT Sport pohyboval večer okolo 5 %. Na Dvojce zaznamenal největší zájem diváků dokument Velká vlastenecká válka II, který se blížil k hranici 300 tisíc diváků. Souboj o mladší publikum vyhrála nad Novou Cinema Prima Cool, která ve večerních hodinách dosáhla pěkného podílu 8,21 %.

Top 10 všechny stanice (29. 9. 2015)
Top 5: ČT1 (29. 9. 2015)
Top 5: ČT2 (29. 9. 2015)
Top 5: ČT24 (29. 9. 2015)
Top 5: ČT sport (29. 9. 2015)
Top 5: ČT :D (29. 9. 2015)
Top 5: ČT art (29. 9. 2015)
Top 5: Nova (29. 9. 2015)
Top 5: Nova Cinema (29. 9. 2015)
Top 5: FANDA (29. 9. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (29. 9. 2015)
Top 5: TELKA (29. 9. 2015)
Top 5: Prima (29. 9. 2015)
Top 5: Prima COOL (29. 9. 2015)
Top 5: Prima love (29. 9. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (29. 9. 2015)
Top 5: TV Barrandov (29. 9. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (29. 9. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (29. 9. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (29. 9. 2015)
Našli jste v článku chybu?