Máte slovo oslovilo díky problematice důchodů
Jubilejní šestistý díl Ordinace v růžové zahradě 2 včera slavil na obrazovce televize Nova úspěšně. Vlajkový seriál české televizní jedničky zopakoval úspěch z minulého týdne a opět překročil hranici půl druhého milionu diváků. Ordinace byla nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne a nejúspěšnějším formátem vůbec hned po Televizních novinách, které skončily těsně pod 1,6 milionu diváků. Hlavní zpravodajská relace Novy jako jediná překročila v obou diváckých kategoriích 40% podíl.
STŘEDEČNÍ DATA: MasterChef napoprvé prohrál s Přístavem o víc než 100 tisíc diváků, u mladých ale vedl
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech skončila tentokrát na Jedničce sice nad hranicí čtyř set tisíc diváků, za zmínku ovšem stojí výsledek diskusního pořadu Máte slovo s Michaelou Jílkovou, který díky problematice důchodů skončil těsně pod 570 tisíci diváky (share 18,3 %). Prima tradičně lákala k obrazovce především mladší diváky pořadem Ano, šéfe!, který v této kategorii publika získal share 25 %. Celkem pořad vidělo 551 tisíc lidí (share 18 %). Křižovatky života oslovily po 20. hodině něco málo přes 340 tisíc diváků.
Těsný souboj mezi TV Barrandov a Dvojkou
Těsný souboj mezi sebou vedly v rámci celodenních podílů plnoformátová TV Barrandov a Dvojka České televize. Share obou stanic se u dospělého publika pohyboval okolo 5 %. Soudkyně Barbara na první zmiňované stanici vystoupala nad hranici tří set tisíc diváků a v kategorii 15+ se přehoupla přes 15 %. Špatně si ale nevedla ani u mladšího publika, kde dosáhla čtrnáctiprocentního share. Dobře se vedlo i Popelce, která sice oslovila po 16. hodině jen 139 tisíc diváků, nicméně v obou diváckých skupinách měla podíl okolo 9 %.
MINULÝ TÝDEN: Ordinace se ve čtvrtek vrátila do normálu, překonala hranici 1,5 milionu diváků
Prime time, tedy hlavní vysílací čas, už ale jasně patřil Dvojce, která i zde dosáhla přibližně 5% podílu, což ji o tři procentní body vyšvihlo nad TV Barrandov. Její pořady se naopak po 20. hodině do TOP 5 stanice vůbec nedostaly. Na úspěchu Dvojky se tradičně podílely dokumenty. Jak Vůni cizích krajů, tak i Cestománii si pustilo přes 300 tisíc diváků a podíl se pohyboval nad 8 %. Okolo této cifry osciloval po 22. hodině i historický film Jan Žižka. Souboj Novy Cinema a Primy Cool o mladší publikum vyzněl lépe pro tematický kanál Primy.