Hlavní navigace

Orientace zejména na sport provozovateli nové verze satelitní služby Digi TV vyšla

6. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Satelitní službu převzala v loňském roce od původně rumunského vlastníka skupina Lama Energy. Letos má „stará“ Digi TV skončit. Aktuální počet klientů její nový majitel neuvedl.

Zaměřit se při skládání programové nabídky zejména na sportovní fanoušky provozovateli satelitní služby Digi TV, skupině Lama Energy, zdá se, vyšla. Vyplývá to z průzkumu, který si nechal operátor udělat mezi dvěma tisícovkami svých zákazníků. Digi TV je vnímána zejména jako sportovní televize. Otázka sledovanosti jednotlivých žánrů však ukázala, že u diváků jsou populární zejména filmové (81 % popularity), sportovní (73 %) a dokumentární pořady (67 %) a na opačném konci žebříčku se umístila televizní erotika, jejíž popularita dosáhla 6 %, uvedl mluvčí české Digi TV Andrej Čírtek.

tip do článku - nástroje v mkt - konkrétní témata

NEPŘEHLÉDNĚTE: Rok 2015 na satelitu: Proměna Digi TV, konec Novy HD ve Skylinku i prolomení PowerVu

Kolik klientů aktuálně satelitní služba, jejímž vlastníkem byla původně rumunská společnost RCS&RDS, má, to její provozovatel tají. Celkové technické vylepšení služby a postupné utlumování původní platformy, která má skončit v průběhu letošního roku, se nicméně ukázalo jako krok správným směrem. Osm z deseti zákazníků je ochotno doporučit Novou Digi TV svým kamarádům a známým; takový úspěch nás samozřejmě velmi těší, uvedl k průzkumu Vladimír Rusnák, výkonný ředitel společnosti Digi Czech Republic, která je provozovatelem satelitní služby na našem území.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.