Jednička v pondělí televizní trojkou
Sledovanost detektivního seriálu Panoptikum Města pražského klesla po prvním odvysílaném dílu pod hranici osmi set tisíc diváků. Druhou část si na Jedničce včera nenechalo ujít 784 tisíc lidí při podílu na publiku (share) 19,77 %. U mladších diváků získal pořad share necelých 19 %. Cesty domů III sice oslovily méně lidí než detektivka na Jedničce – 617 tisíc (share 15,78 %), ale ve výsledku byla Prima v pondělí sledovanější než vlajkový kanál České televize. Za celý den oslovila 15 % publika, v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, se dostala na hodnotu 16,26 %. Jednička se pohybovala mezi 14 a 15 %.
NEDĚLNÍ DATA: Policie Modrava měla na konkurenci odstup více jak půl druhého milionu diváků
Nejsledovanější televizí byla tradičně Nova. Celodenní podíl stanice se pohyboval těsně pod 27 % a u mladšího publika, které je pro tuto televizí klíčové, dosáhl hodnoty 28,74 %. V prime time se Nova pohybovala v obou diváckých skupinách okolo podílu 29 %. Nad hranici jednoho milionu diváků se dostaly tři pořady – Televizní noviny, Sportovní noviny a seriál Ulice. Doktoři z Počátků tentokrát skončili pod milionem. Nejsledovanějším pořadem Jedničky, jak již bylo řečeno, se stalo Panoptikum Města pražského, Prima zaujala svým hlavním zpravodajstvím, které si nenechalo ujít 628 tisíc diváků (share 19,18 %).
ČT Sport po celý den s podílem okolo 3 %
Nebýt duelu fotbalové Synot ligy mezi Teplicemi a Viktorií Plzeň, skončila by stanice ČT Sport hluboko pod hranicí sta tisíc diváků. Druhý nejsledovanější pořad, kterým byly Sportovní zprávy, vidělo pouhých 24 tisíc diváků. Fotbal si však nenechalo ujít 207 tisíc lidí a podíl v obou diváckých skupinách se pohyboval okolo 7 %. Ve výsledku tak ČT Sport získal u staršího i mladšího publika přes den i v prime time podíl okolo 3 %. Na TV Barrandov byla tradičním tahákem zábavná soutěž Kurňa, co to je?, kterou si pustilo 256 tisíc diváků (share 6,47 %). Podíl stanice u staršího publika se po celý den pohyboval okolo 4 %.
MINULÝ TÝDEN: Repríza Panoptika Města pražského úspěšná, na ČT 1 oslovila i mladší publikum