Menší zájem než o první prezidentský duel mezi kandidáty na hlavu státu Milošem Zemanem a Janem Fischerem zaznamenala Prima family u pátečního diskusního pořadu mezi finalisty prezidentské volby Milošem Zemanem a Karlem Schwarzenbergem. Zatímco střet Zemana s Fischerem přitáhnul 4. ledna k obrazovkám 944 tisíc dospělých diváků, což představovalo 22,37 procenta publika, páteční duel Zemana se Schwarzenbergem vidělo v průměru 899 tisíc dospělých diváků (22,54 procenta publika).
K TÉMATU: Prezidentský duel na ČT 1 porazil Kriminálku Anděl na Nově. Zaujal 1,3 milionu diváků
Prima family tak prezidentskou diskusí zaujala o třetinu diváků méně než den předtím Česká televize, která diskusní pořad s oběma kandidáty vysílala od 20 hodin na hlavním programu ČT 1 a od půl deváté i na zpravodajské ČT 24 a oslovila jím skoro 1,5 milionu diváků. Prima family svůj Prezidentský duel – finále zařadila rovněž do hlavního vysílacího času od 20:15 hod., ve sledovanosti ale podlehl seriálu Vyprávěj na ČT 1. Sledovanější než večerní diskuse byla následující Show Jana Krause s imitátorem prezidentských kandidátů, která zaujala 913 tisíc dospělých diváků a dosáhla podílu 29,52 procenta.
ČTĚTE TAKÉ: Prima family porazila 4. ledna Prezidentským duelem Novu, na ČT 1 ale nestačila
Díky silnému večeru si Prima family v pátek výrazně polepšila v celodenním i večerním podílu na dospělém publiku. Za celý den oslovila v průměru 19,16 procenta diváků starších 15 let, kteří trávili čas u televize a večer od 19 do 23 hodin dokonce 21,48 procenta. Na Novu a ČT 1 to ale nestačilo, a tak se hlavní kanál Primy i před nadprůměrný výkon musel spokojit s pozicí trojky na trhu.