Hlavní navigace

Páteční duel Zemana se Schwarzenbergem na Primě family vidělo 899 tisíc diváků

Jan Potůček

Druhá prezidentská debata na hlavním kanálu Primy zaujala méně diváků než první mezi Milošem Zemanem a Janem Fischerem. Výrazně více diváků měl i duel finalistů na ČT.

Doba čtení: 1 minuta

Menší zájem než o první prezidentský duel mezi kandidáty na hlavu státu Milošem Zemanem a Janem Fischerem zaznamenala Prima family u pátečního diskusního pořadu mezi finalisty prezidentské volby Milošem Zemanem a Karlem Schwarzenbergem. Zatímco střet Zemana s Fischerem přitáhnul 4. ledna k obrazovkám 944 tisíc dospělých diváků, což představovalo 22,37 procenta publika, páteční duel Zemana se Schwarzenbergem vidělo v průměru 899 tisíc dospělých diváků (22,54 procenta publika).

K TÉMATU: Prezidentský duel na ČT 1 porazil Kriminálku Anděl na Nově. Zaujal 1,3 milionu diváků

Prima family tak prezidentskou diskusí zaujala o třetinu diváků méně než den předtím Česká televize, která diskusní pořad s oběma kandidáty vysílala od 20 hodin na hlavním programu ČT 1 a od půl deváté i na zpravodajské ČT 24 a oslovila jím skoro 1,5 milionu diváků. Prima family svůj Prezidentský duel – finále zařadila rovněž do hlavního vysílacího času od 20:15 hod., ve sledovanosti ale podlehl seriálu Vyprávěj na ČT 1. Sledovanější než večerní diskuse byla následující Show Jana Krause s imitátorem prezidentských kandidátů, která zaujala 913 tisíc dospělých diváků a dosáhla podílu 29,52 procenta.

KL2018 Tip nominace

ČTĚTE TAKÉ: Prima family porazila 4. ledna Prezidentským duelem Novu, na ČT 1 ale nestačila

Díky silnému večeru si Prima family v pátek výrazně polepšila v celodenním i večerním podílu na dospělém publiku. Za celý den oslovila v průměru 19,16 procenta diváků starších 15 let, kteří trávili čas u televize a večer od 19 do 23 hodin dokonce 21,48 procenta. Na Novu a ČT 1 to ale nestačilo, a tak se hlavní kanál Primy i před nadprůměrný výkon musel spokojit s pozicí trojky na trhu.

Našli jste v článku chybu?