Hlavní navigace

Páteční souboj pohádek vyhrála Láska rohatá na ČT 1 před Honzou málem králem na Nově

21. 12. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Jednička výrazně pokořila hranici milionu diváků a zachovala si podobný výkon jako se seriálem Sanitka II

Prima na třetině sledovanosti Lásky rohaté

Přímý souboj pohádek v pátečním hlavním vysílacím čase vyhrál první program České televize nad hlavním kanálem Novy. Lásku rohatou vidělo na ČT 1 od osmé večer 1,294 milionu dospělých diváků a 33,24 procenta publika, zatímco klasickou pohádku Honza málem králem od 20:20 na Nově 882 tisíc dospělých s podílem 22,92 procenta. Pořadí se nezměnilo ani v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou se zaměřuje Nova. V ní dosáhla Láska rohatá podílu 36,56 procenta, Honza málem králem pak 20,42 procenta. Hlavní kanál Primy se musel od čtvrt na devět u krimiseriálu Místo činu spokojit s 405 tisíci dospělými diváky a podílem 11 procent.

ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace se letos loučila rekordně, přeskočila i Televizní noviny

Z menších televizí o pátečním večeru zabodovala TV Barrandov, jejíž hlavní film Podivné dědictví vidělo od čtvrt na devět 232 tisíc dospělých diváků, což v dané chvíli odpovídalo 6,43 procentům publika. Z pohledu podílu na publiku ale Barrandov více uspěl popoledním filmem Tři vejce do skla, který si od půl jedné nenechalo ujít 112 tisíc dospělých diváků a 9,77 procenta publika. I díky němu Barrandov dosáhnu za celý pátek celodenního podílu 4,50 procenta na publiku starším 15 let. ČT 2 uspěla s přírodovědným dokumentem Život s divokými krocany, který od osmé večer vidělo 204 tisíc dospělých a 5,30 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (20. 12. 2013)
Graf podílu kanálů (20. 12. 2013)
Graf podílu skupin (20. 12. 2013)

Show Jana Krause silně pod průměrem

Historickou ságu Rozum a cit si na Dvojce od 21:55 nenechalo ujít 151 tisíc dospělých diváků a 5,95 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 dosáhla dokonce podílu 6,14 procenta. Zvyšuje se zájem o Večerníčka na dětském kanálu ČT :D. Chaloupku na vršku vidělo v pátek od 18:45 na Déčku 107 a na Dvojce rovných 100 tisíc diváků (podíly 3,38 a 3,16 procenta). V mladší cílové skupině 15 až 54 let šlo o 86 tisíc diváků na Déčku (podíl 5,51 procenta) a 71 tisíc na Dvojce (podíl 4,56 procenta).

BRANDstorming tip2

MINULÝ PÁTEK: Pohádka na Jedničce v pátek večer ještě úspěšnější než před týdnem

Dokumentární Prima Zoom bodovala snímkem Rybí bojovník se světově proslulým českým rybářem Jakubem Vágnerem. Od deváté večer jej vidělo 121 tisíc dospělých diváků a 3,18 procenta publika. Z pozdějších pořadů na velkých televizích bodovala zejména Všechnopárty na ČT 1, která se dostala lehce nad jeden milion diváků. Od 22:10 ji vidělo 1,007 milionu dospělých a 33,12 procenta publika (ale jen 19,95 procenta ve věku 15 až 54 let). Show Jana Krause na hlavním kanálu Primy byla tentokrát svým výkonem silně podprůměrná, od 22:10 ji vidělo 311 tisíc dospělých diváků a 11 procent publika.

Top 10 všechny stanice (20. 12. 2013)
Top 5: ČT1 (20. 12. 2013)
Top 5: ČT2 (20. 12. 2013)
Top 5: ČT24 (20. 12. 2013)
Top 5: ČT sport (20. 12. 2013)
Top 5: ČT :D (20. 12. 2013)
Top 5: ČT art (20. 12. 2013)
Top 5: Nova (20. 12. 2013)
Top 5: Nova Cinema (20. 12. 2013)
Top 5: FANDA (20. 12. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (20. 12. 2013)
Top 5: TELKA (20. 12. 2013)
Top 5: Prima family (20. 12. 2013)
Top 5: Prima COOL (20. 12. 2013)
Top 5: Prima love (20. 12. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (20. 12. 2013)
Top 5: TV Barrandov (20. 12. 2013)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).