Hlavní navigace

Pátý satelitní operátor v Rumunsku má už čtvrt milionu zákazníků

16. 8. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

16. 8. 2007

Rumunsko je země satelitnímu digitálnímu vysílání nakloněná, navíc tu funguje naplno boj o zákazníka. Diváci si totiž mohou od konce minulého roku vybírat hned z pěti společností nabízejících televizi přes družici. A už i nejmladší platforma, Dolce, si ve 22 milionovém Rumunsku našla svých 250 tisíc předplatitelů. Radost z toho může mít národní telekomunikační operátor Romtelecom, který začal pod značkou Dolce placené satelitní vysílání na sklonku minulého roku provozovat. Informoval o tom server BroadbandTVNew­s.com.

Tip Lupa_temata

Dolce nabízí divákům za měsíční poplatek v přepočtu 112 korun 45 televizních programů. Zájemci si mohou připlatit za nadstavbové balíčky s prémiovými programy. Šéf divize video služeb společnosti Romtelecom John Younis řekl serveru BroadbandTVNew­s.com, že Dolce ještě letos svoji programovou nabídku rozšíří. Telekomunikační operátor se po satelitu chystá také na televizi přes internetový protokol, kterou chce tento rok otestovat a příští rok uvést do komerčního provozu.

Rumunsko je mateřskou televizí Digi TV, která vloni razantně vstoupila i na český trh s placeným satelitním vysíláním. Dalšími třemi hráči na poli „televize přímo domů“ jsou v Rumunsku Focus Sat, Max TV a Boom.

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.