Hlavní navigace

PayU: Češi mají zkreslené představy o platbách na Internetu

Jiří Macich ml.

Platební brána PayU zveřejnila výsledky svého výzkumu týkajícího se vnímání jednotlivých platebních metod uživateli Internetu. Zjištění výzkumu jsou oproti očekávání poměrně překvapivá, protože například 75 procent dotázaných za nejjednodušší a nejpohodlnější způsob platby považuje bankovní převod. Ten přitom obvykle zdržuje odeslání zboží, které je skladem. Obchodníci totiž čekají na připsání příslušné platby na svůj účet. Peníze mezi bankami mohou putovat až dva pracovní dny.

Platební brána PayU zveřejnila výsledky svého výzkumu týkajícího se vnímání jednotlivých platebních metod uživateli Internetu. Zjištění výzkumu jsou oproti očekávání poměrně překvapivá, protože například 75 procent dotázaných za nejjednodušší a nejpohodlnější způsob platby považuje bankovní převod. Ten přitom obvykle zdržuje odeslání zboží, které je skladem. Obchodníci totiž čekají na připsání příslušné platby na svůj účet. Peníze mezi bankami mohou putovat až dva pracovní dny.

Content 2017 - tip Footshop

Účastníci výzkumu, který se uskutečnil na reprezentativním vzorku 1186 respondentů, uvádějí, že nejvíce důvěřují platbě převodem na účet, dobírce a platbě v hotovosti při osobním převzetí zboží. Jejich důvěře se naopak netěší platební tlačítka a online platby kartou. Paradoxně platby platebními tlačítky patří k nejbezpečnějším způsobům platby Platební brána, na kterou se klient dostane pomocí platebního tlačítka, je zabezpečena stejně jako internetové bankovnictví. Transakce dále probíhají v systému konkrétní banky a obchodníci se o nich dozvědí zpravidla nejrychleji, říká Vratislav Kříž, produktový specialista přímého bankovnictví z Raiffeisenbank

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
29. 3. 2012 16:57
ja (neregistrovaný)

taky muzu rict, ze PayU je amaterska spolecnost s technickou odezvou 4 dny, jestli se nekomu neco nezdari nebo bude nutne potrebovat pomoc, PayU ho krasne odignoruje nebo se mu dostane pomoci az zustarne...

20. 1. 2011 14:45
Bonapetit (neregistrovaný)

ad "To vysvětlete těm, co si na dobírku koupili kilo mouky nebo kámen"

Chápu, to může trošku naštvat. Každopádně u takového případu alespoň víte, jak se bránit. 1. Balení zdokumentujete. 2. Kontaktujete místní služebnu státní policie a podáte trestní oznámení o podvodu. 3. Kámen úhledně zabalíte zpět a spolu s písemným odstoupením od smlouvy pošlete zpět.

Bude vás to něco stát a výsledek je nejistý, ale tento problém neeliminuje žádný jiný způsob platby. S trochou "štěstí" se vám to může stát …