Jednička v hlavním vysílacím čase lídrem
Prvním program České televize vstupuje do vánočních svátků stejně jako loni ve formě. Jeho pohádka Peklo s princeznou neměla včera po 20. hodině konkurenci. Nenechalo si ji ujít 1,334 milionu diváků při podílu na publiku (share) 32,67 %. Dvaatřicetiprocentní podíl pak získala pohádka u mladšího publika. Jednička se stala v pondělí večer díky podílům 25,15 % a 21,9 % nejsledovanější televizí. Novu doháněla i přes den, kdy obě stanice překročily 19% share. Komerční jednička dominovala pouze v celodenním podílu u mladšího publika – 21,21 %.
NEDĚLNÍ DATA: Romantika na Nově prohrála v neděli večer s pohádkami i u mladšího publika
Sledovanější než Peklo s princeznou byly pouze Televizní noviny. Hlavní zpravodajskou relaci televize Nova si nenechalo ujít 1,642 milionu diváků (share 42,08 %; 37,85 % v 15–54). Hranici jednoho milionu diváků překonal i seriál Ulice a Sportovní noviny. Naopak animovanému filmu Čtyřlístek ve službách krále se příliš nedařilo – 376 tisíc diváků. Podobně na tom byli i Tři mušketýři, které na Primě vidělo necelých 400 tisíc diváků. Stanice oslovila přes den přes 10,5 % publika, večer se dostala na hodnotu necelých 12 %.
TV Barrandov po celý den nad 6 %
Nejen přes den, ale tentokrát i v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, se pohybovala plnoformátová Televize Barrandov nad šestiprocentním podílem. O tento výsledek se postarala zejména romantika Nečekaná láska, která se dokonce stala sledovanější než Soudkyně Barbara. Rakousko-německý film si nenechalo ujít 354 tisíc diváků (share 9,04 %), naopak stabilní pilíř barrandovské sledovanosti tentokrát skončil pod 320 tisíci diváky (share 12,64 %; 7,27 % v 15–54).
MINULÝ TÝDEN: Dvojka v pondělí neklesla pod 6 %, dokument Stalin oslovil přes 400 tisíc diváků
S šestiprocentním podílem se ale mohla v podstatě po celý den chlubit i veřejnoprávní Dvojka. Ta dokonce v prime time TV Barrandov těsně porazila. Dvojka za tento výsledek vděčí především české klasice Jára Cimrman, ležící spící, kterou si nenechalo ujít téměř 400 tisíc diváků (share 13,38 %; 15,96 % v 15–54). U mladšího publika překročila stanice ČT 2 ve večerních hodinách sedmiprocentní podíl a porazila v této kategorii jak Primu Cool, tak i její hlavní soupeřku Novu Cinema.