Šestiletý rekord Petra Krále zatím zůstane nepřekonán. Petr Matoušek končí na pozici marketingového ředitele po roce a devíti měsících. „Petr skončil v Mall.cz po vzájemné dohodě a my momentálně hledáme jeho nástupce,“ komentuje personální změny mluvčí obchodu Michala Gregorová.
„Na konci roku jsme se domluvili a moje poslední práce byla příprava rozpočtů na letošní rok,“ vysvětluje Matoušek s tím, že si teď chce nějaký čas odpočinout a pak chce pokračovat opět na internetové scéně ve svém oboru, kterým je marketing.
Někdy i největší láska končí rozchodem. Ale děkuju za všechno, co mi dala. A že toho bylo. A teď ať si najde toho pravého @mallcz
— Petr Matoušek (@Per_plex) January 30, 2015
Matoušek střídal v dubnu roku 2013 Filipa Kahouna, který na pozici nevydržel ani dva měsíce. Jeho hlavní úkol byla podpora růstu a rozjezd loňské televizní kampaně ve třech zemích, v nichž skupina NR Holding působí. Kromě toho stál i za redesignem, který proběhl během minulého roku.
Fiskální rok končí pro Mall až v březnu, ale loňské tržby v porovnání duben – prosinec rostly o 35 procent. Měly by tak prorazit hranici deseti miliard. Zisk skupiny za rok 2013 skončil při osmimiliardových tržbách na 9,5 milionech korun.
Matoušek do Mallu nastupoval z pozice ředitele online divize Ringieru, šéfa produktů v Centrum Holdings a původně byl marketingový manažer ve vydavatelství Mafra.