Hlavní navigace

Majitel Mall.cz hlásí za loňský rok růst tržeb o třetinu na 8 miliard Kč

Martin Vyleťal

Netretail Holding, mateřská společnost eshopu Mall.cz, který dnes přepnul na nový design, ve finančním roce 2013/2014 zaznamenala tržby ve výši 8 miliard Kč.

Meziročně o 34 % vyšší tržby, takové jsou výsledky majitele e-shopu Mall.cz za fiskální rok 2013/2014, který skončil 30.3.2014. Podle tiskové mluvčí společnosti Michaly Gregorové dosáhly tržby společnosti Netretail holding v uplynulém finančním roce 8 miliard Kč. Kromě Česka provozuje firma e-shopy také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku či ve Slovinsku.

Zajímavé je, že dosud firma uváděla tržby bez daně z přidané hodnoty (DPH). Ostatně veškeré historické údaje o obratu, které jsou k dispozici na webu společnosti, jsou očištěné o DPH. Za fiskální rok 2013/2014 ale Netretail Holding zveřejňuje tržby včetně DPH. Podle Gregorové je to prý kvůli tomu, aby čísla byla porovnatelná s konkurencí.

Konkurenční Alza.cz, která působí na českém a slovenském trhu, loni dosáhla pětinového zvýšení obratu bez DPH na 9,2 miliardy Kč a tržeb 11,1 miliardy Kč. Další z velkých internetových prodejců elektroniky CZC.cz zaznamenal v roce 2013 nárůst tržeb o téměř 40 % na 1,75 miliardy Kč.

CIF17_Rabaino_Lupa

Vzhledem ke každoročnímu výraznému nárůstu počtu objednávek vyhlásil majitel Mall.cz výběrové řízení na nový centrální sklad. Do větších prostor se chce přestěhovat už v příštím roce. Web Mall.cz prošel v těchto dnech výraznými změnami. Nově je responsivní. Firma se tak prý snaží přizpůsobit rostoucímu počtu objednávek z tabletů. 

„V novém designu se soustředíme na komfort zákazníků při nákupu. Zbavili jsme proto web všeho nadbytečného a současně maximálně zjednodušili všechny procesy – od výběru zboží až po odeslání objednávky. Výraznou změnou tak prošel třeba detail produktu i průchod košíkem,“ říká Michala Gregorová. Tím ale změny nekončí. Do budoucna chce Mall.cz nabídnout personalizaci stránek či další nové funkce v klientském centru.

Našli jste v článku chybu?