Hlavní navigace

tržby

Viděl jsem Specifikaci projektu Elektronická evidence tržeb

“Viděl jsem věci, kterým byste vy, lidé, nevěřili”, tak začíná monolog Roye Battyho ve filmu Blade Runner a já mám po víkendu velmi podobný pocit.

Doba čtení: 9 minut

Zlatý den české e-commerce je tu. Lidé utratí 700 milionů, odhaduje APEK

Tradičně silné pondělí umocněné předvánočními nákupy by mělo překonat loňské rekordy. A končí čas, kdy obchody stihnou nákup doručit před Vánoci.

14. 12. 2015 10:21
Doba čtení: 1 minuta

Facebook už letos nasypal do vývoje miliardu, hledá umělou inteligenci

Necelou třetinu svých tržeb investuje dominantní sociální síť do dalšího rozvoje svých služeb. Může si to dovolit, příjmy totiž stále rostou.

Doba čtení: 1 minuta

Vánoce zabraly, Češi utratili o pětinu víc než loni. Na tržbách e-shopů je to znát

Desítky procent v tržbách navíc. Alza utržila během loňského roku necelých 14 miliard korun. Desetimiliardové tržby by mohl překonat i Mall.

Doba čtení: 2 minuty

Majitel Mall.cz hlásí za loňský rok růst tržeb o třetinu na 8 miliard Kč

Netretail Holding, mateřská společnost eshopu Mall.cz, který dnes přepnul na nový design, ve finančním roce 2013/2014 zaznamenala tržby ve výši 8 miliard Kč.

Doba čtení: 1 minuta

Tomáš Machalínek (Internet Retail): v rámci konsolidace zavřeme tři e-shopy

Integrace do mateřské firmy pokračuje, HP Tronic začne figurovat na všech fakturách. Nedělá nám radost trend posilování cenových srovnávačů, říká šéf Internet Retailu.

Doba čtení: 8 minut

Facebookoví spammeři prý vydělávají 200 milionů dolarů ročně

Propočet vychází z ceníkových cen odkazů na černém trhu a z jejich množství napočítaného na mnoha fanouškovských stránkách.

Doba čtení: 1 minuta

Provozovateli ePoptávky vzrostly tržby o 22 % meziročně

Společnost B2M.cz doufá, že za celý rok 2013 se jí podaří utržit přes 118 milionů korun. Sedmdesát procent toho plyne z dodavatelských poplatků na ePoptávce.

Doba čtení: 1 minuta

Příjmy YouTube z mobilní reklamy se za poslední půlrok ztrojnásobily

Prodej mobilní reklamy prudce roste. V příštích pěti letech se má tento trh zdesetinásobit. Už nyní YouTube vydělává odhadem 20—25 % svých příjmů prostřednictvím mobilní aplikace.

Doba čtení: 1 minuta