UVNITŘ FOTO Nizozemský výrobce elektroniky Philips přehodnotil svou strategii v oblasti chytrých televizorů. Informuje o tom server Broadband TV News. Očekáváme velký nárůst využívání našich Smart TV,
uvedl při této příležitosti vicepresident a šéf produktové strategie chytrých televizorů Philips Pieter Vervoort. Podle průzkumu firmy využívá přibližně 60 % aktivních majitelů Smart TV více než padesátkrát měsíčně.
ČTĚTE TAKÉ: Hudební kanál iConcerts bude dostupný i v chytrých televizorech
Platforma bude nyní dostupná i pro zákazníky s menší obrazovkou. Digitální svět obsahu a aplikací už není omezen jen na majitele dražších televizorů, ale je dosažitelný také pro lidi s menším finančním rozpočtem,
konstatoval Vervoort. Aktualizována byla také hlavní stránka Smart TV od Philipsu. Majitel této značky má okamžitě k dispozici aktuální čas a počasí v místě svého bydliště. Formou obrazu v obraze je přitom stále k dispozici náhled sledované stanice. Domovská stránka obsahuje také odkazy na televizní tipy a video na vyžádání. Překvapivé je možná i nové označení Smart TV, které bylo doposud symbolem spíše pro konkurenční značku Samsung.
Náhled nového zpracování menu Smart TV od Philipsu. (Zdroj: Philips)