Hlavní navigace

Pitavalu stačilo k vítězství 755 tisíc diváků, duel Malmö se Spartou zvedl podíl ČT Sport

7. 8. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – ČT 1 v době vysílání Malého pitavalu z velkého města oslovila dvojnásobný počet diváků než hlavní kanál Novy s Comebackem

Primu opět dotahovala Nova Cinema a ČT 2

Vítězné tažení socialistické kriminálky Malý pitaval z velkého města středečními večery pokračuje i tento týden. ČT 1 s tímto seriálem hravě porazila všechny ostatní televize a po 20 hodině se stala nejsledovanějším programem. Stačilo k tomu 755 tisíc dospělých diváků, což představovalo 24,30 procenta publika (21,45 procenta ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaná repríza sitcomu Comeback přitáhla k hlavnímu kanálu Novy od 20:20 hod. 390 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika (18 procent ve věku 15 až 54 let), další epizoda od deváté večer pak 535 tisíc dospělých s podílem 16,90 procenta (25,13 procenta ve věku 15 až 54 let).

ÚTERNÍ DATA: Hlavní večerní pořad TV Barrandov v úterý na dvojnásobku výkonu „velké“ Primy

Reprízu kuchařské show Ano, šéfe! na hlavním kanálu Primy sledovalo od čtvrt na devět jen 297 tisíc dospělých diváků, což představovalo devět procent publika (10 procent ve věku 15 až 54 let). Lépe se vedlo reprízované Show Jana Krause, již si od půl desáté večer nenechalo ujít 381 tisíc dospělých diváků a 14,25 procenta publika (13,68 procenta ve věku 15 až 54 let). Primě po osmé hodině večer zdatně sekundovaly ČT 2 a Nova Cinema. Hlavní večerní snímek filmového kanálu Novy, Lepší už to nebude, vidělo od osmé večer 246 tisíc dospělých diváků a 8,57 procenta publika (11,89 procenta ve věku 15 až 54 let). Dokumentární cyklus Divoká Čína přilákal ve stejnou dobu k ČT 2 v průměru 231 tisíc dospělých diváků a 7,52 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (6. 8. 2014)
Graf podílu kanálů (6. 8. 2014)
Graf podílu skupin (6. 8. 2014)

Malmö se Spartou vidělo 314 tisíc diváků

Cestopisný večer na Dvojce bodoval i v pozdějších hodinách. Cyklus Na cestě si od deváté večer nenechalo ujít 299 tisíc dospělých diváků a 9,34 procenta publika, další cyklus Kouzlo Afriky od 21:25 pak 249 tisíc dospělých s podílem 8,19 procenta. Pozadu nebyla ani TV Barrandov, jejíž hlavní večerní pořad, zábavnou show Vtip za stovku, vidělo od 20:10 v průměru 204 tisíc dospělých diváků a 6,51 procenta publika. Barrandov bodoval i nočním filmem Velké země, který si od 22:20 nenechalo ujít 124 tisíc dospělých diváků a 11,88 procenta publika (6,54 procenta ve věku 15 až 54 let). I díky němu Barrandov vykázal za celou středu podíl 5,26 procenta na dospělém publiku starším 15 let a rovných pět procent za prime time.

P IT tip novy

MINULÁ STŘEDA: Pitaval ve středu opět nad Comebackem, i u mladých. Vidělo ho 999 tisíc diváků

Čísly sledovanosti v prime time zamíchala i ČT Sport, která od 18:55 nabídla v přímém přenosu odvetu fotbalového utkání Malmö FF – AC Sparta Praha o účast v nadcházejícím ročníku Ligy mistrů. Utkání sledovalo nadprůměrných 314 tisíc dospělých diváků a 11,45 procenta publika (13,58 procenta ve věku 15 až 54 let), což zvedlo průměrný podíl ČT Sport v prime time na 6,50 procenta u dospělého publika nad 15 let a 7,33 procenta v kategorii 15 až 54 let. Na pozici čtyřky na trhu to ale nestačilo, tu si udržela Nova Cinema s podílem 6,62 procenta na dospělém publiku nad 15 let a 9,52 procenta u diváků od 15 do 54 let.

Top 10 všechny stanice (6. 8. 2014)
Top 5: ČT1 (6. 8. 2014)
Top 5: ČT2 (6. 8. 2014)
Top 5: ČT24 (6. 8. 2014)
Top 5: ČT sport (6. 8. 2014)
Top 5: ČT :D (6. 8. 2014)
Top 5: ČT art (6. 8. 2014)
Top 5: Nova (6. 8. 2014)
Top 5: Nova Cinema (6. 8. 2014)
Top 5: FANDA (6. 8. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (6. 8. 2014)
Top 5: TELKA (6. 8. 2014)
Top 5: Prima (6. 8. 2014)
Top 5: Prima COOL (6. 8. 2014)
Top 5: Prima love (6. 8. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (6. 8. 2014)
Top 5: TV Barrandov (6. 8. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.