Hlavní navigace

PIW: Internetové reklamě chybí data

10. 4. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Největším problémem českého internetového trhu s reklamou jsou chybějící kvalitní data o účinnosti jednotlivých kampaní. Na dnešním kulatém stolu pořádaném v rámci veletrhu PIW se na tom shodli zástupci serverů i zadavatelů reklamy. Situaci by měl změnit NET Projekt, jednotný výzkum návštěvnosti Internetu. Tento kontinuální průzkum chce od dubna 2001 provozovat za podpory partnerů SPIR.

Největším problémem českého internetového trhu s reklamou jsou chybějící kvalitní data o účinnosti jednotlivých kampaní. Na dnešním kulatém stolu pořádaném v rámci veletrhu PIW se na tom shodli zástupci serverů i zadavatelů reklamy. Situaci by měl změnit NET Projekt, jednotný výzkum návštěvnosti Internetu. Tento kontinuální průzkum chce od dubna 2001 provozovat za podpory partnerů SPIR.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).