Digitální kabelovou televizi od dominantní tuzemské kabelové společnosti UPC si předplácí více než 200 tisíc českých domácností. Magickou hranici firma překročila minulý týden, oznámil mluvčí UPC František Malina. Podle průzkumu UPC přitahuje digitální kabelová televize nové zákazníky především počtem a skladbou programů, elektronickým programovým průvodcem a nabídkou přenosu výjimečných akcí, jako jsou například v současné době probíhající olympijské hry,
uvedl mluvčí.
ČTĚTE TAKÉ: Podrobnosti o službě UPC Digital
Významnou roli při rozhodování klientů UPC o pořízení digitální kabelové televize hrají i přidané služby jako nabídka programů ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV) a digitální videorekordér DVR, který umožňuje nahrávat současně až ze čtyř televizních programů a pátý živě sledovat. Počet zákazníků digitální kabelové televize UPC úspěšně roste a převýší do konce prázdnin počet zákazníků, kteří si předplácejí nejnižší analogovou televizní nabídku s must carry (povinně šířené televizní programy),
předvídá generální ředitel české UPC Václav Bartoň.
Podle Bartoně zákazníci digitální kabelové televize UPC oceňují především fakt, že objednáním této služby jednou provždy vyřeší přechod na digitální příjem televize a firma jim zároveň ze stejné zásuvky nabízí i vysokorychlostní připojení k internetu a pevnou telefonní linku. UPC momentálně přenáší prostřednictvím digitální kabelové televize přes sedmdesát televizních programů, ke kterým nabízí tři typy kabelových set-top-boxů.