Mezitýdenní vývoj (vs. 41. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Oproti minulému týdnu se mezi televizními stanicemi zase tolik nezměnilo, nejvíce se propadl hlavní kanál Novy, kterému ubylo 0,45 procenta obecné cílové skupiny. ČT 1 pak musela odepsat 0,34 procenta a kanály sdružené v rubrice Ostatní oslabily o 0,26 procenta. Naopak nejlépe se vedlo stanici Nova Cinema, které přibylo 0,47 procenta diváků starších patnácti let. Kanály zastupované společností Atmedia si polepšily o 0,35 procenta a hlavní Prima posílila o 0,27 procenta.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Meziročně ztrácí Česká televize, ostatní posilují
Z pohledu televizních skupin se nejhůře vedlo České televizi, která přišla o 0,64 procenta a její celkový podíl činil 27,76 procenta. Oslabila i Prima, a to o 0,21 procenta na konečných 21,7 procenta. Úplně na svém zůstaly programy Barrandova, jejichž podíl činil stejně jako minulý týden 8,06 procenta. Rostla tak nakonec jedině skupina Nova, která si polepšila o 0,11 procenta, a celkem tak oslovila 30,89 procenta obecné cílové skupiny.
Cílová skupina 15–54
I u mladší cílové skupiny oslabila nejvíce hlavní Nova, která u své primární cílové skupiny oproti minulému týdnu oslabila o 0,67 procenta. O nic lépe se nedařilo ani ČT 1, které ubylo 0,61 procenta mladší cílové skupiny. Třetí největší úbytek potkal ČT sport, která odepsala 0,37 procenta. Největší nárůst naopak potkal Novu Cinema, která si polepšila o 0,83 procenta. Dařilo se i stanicím zastupovanými společností Atmedia, kterým přibylo 0,49 procenta. Navýšil se i podíl Primy Cool, a to o 0,3 procenta.
MINULÝ ROK: Skokanem minulého týdne byla u dospělého i mladšího publika Prima Cool
Oproti minulému týdnu se nejhůře vedlo Primě, jejíž podíl se snížil o 1,04 procenta a činil finálních 22,23 procenta. Klesl i podíl České televize, a to o 0,71 procenta na konečných 21,95 procenta. Naopak lehce se navýšil podíl skupiny Nova, která si polepšila o 0,04 procenta na celkových 30,89 procenta. Nejlépe se tak dařilo kanálům TV Barrandov, jejichž podíl tvořil 5,49 procenta, což je oproti minulému týdnu zlepšení o 0,22 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 43. týden 2015)
Cílová skupina 15+
V meziročním srovnání dopadly nejhůře kanály sdružené v rubrice Ostatní, kterým ubylo 1,73 procenta diváků starších patnácti let. Nedařilo se ani hlavní Primě, která přišla o podíl ve výši 0,94 procenta. Třetí největší úbytek vykázala ČT sport, která musela odepsat 0,89 procenta. Naopak se dařilo hlavní Nově, která si připsala 0,84 procenta. Dařilo se i novým kanálům TV Barrandov, Kino Barrandov si polepšilo o 0,71 procenta a Barrandov Plus o 0,5 procenta.
Jediná televizní skupina, která meziročně vykázala pokles, byla Česká televize, která přišla o 1,57 procenta. Nejlépe se vedlo kanálům skupiny Barrandov, která si polepšila o 1,41 procenta. Posílila i Nova, a to o 0,64 procenta. Meziročně si polepšila i Prima, jejíž podíl se navýšil o 0,52 procenta.
Cílová skupina 15–54
V meziročním srovnání si u své primární cílové skupiny nejhůře vedla hlavní Nova, které ubyl podíl ve výši 0,67 procenta. Podobný pokles potkal i ČT 1, jejíž podíl se snížil o 0,61 procenta. Třetí největší pokles vykázala ČT sport, a to o 0,37 procenta. V opačném gardu zvítězila Nova Cinema, která svůj podíl navýšila o 0,83 procenta. Zvýšil se i podíl stanic zastupovaných společností Atmedia, a to o 0,49 procenta. Na třetím místě skončila Prima Cool, jejíž podíl se zvedl o 0,3 procenta.
Mezi televizními skupinami se nejlépe dařilo skupině Barrandov, která svůj podíl navýšila o 0,22 procenta. Lehce posílila i skupina Nova, jejíž podíl se meziročně zvedl o 0,04 procenta. Nejhůře naopak dopadla Prima, když podíl jejích stanic poklesl o 1,04 procenta. Oslabila i Česká televize, a to o 0,71 procenta.