Lifestylový kanál Public, který vysílá volně prostřednictvím satelitu a také v digitálním multiplexu 3 v Praze, Brně, Ostravě a Plzni, by měl mít podle odhadů asi pět set tisíc diváků měsíčně. Myslí si to vedení tohoto kanálu, které cituje aktuální vydání týdeníku Marketing&Media. Číslo je podle programového a obchodního ředitele Petra Pohla získáno od nejmenovaných agentur. Od ledna by pak měl být kanál zařazen do Media projektu.
ČTĚTE TAKÉ: Public TV se může přejmenovat na Public
Jak informuje mediální týdeník, již v druhé polovině listopadu by měla být Public zařazena do základního balíčku digitální kabelové televize UPC Digital, takže by se kanál měl dostat asi k 232 tisícům zákazníků. Další by jí pak měly přibýt s plánovaným růstem pokrytí terestrického multiplexu 3, jenž má dosáhnout kolem 60 % obyvatel do konce příštího roku. V oblasti programu má od ledna narůst počet premiérových hodin na pět za den – dvě z vlastní tvorby, dvě akviziční a jedna regionální,
dodává Marketing&Media.