Hlavní navigace

Pokémoni jsou na českém internetu žádanější než olympiáda

24. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle monitoringu souvisejících zmínek vyhledávali čeští uživatelé informace ke hře Pokémon Go třikrát častěji než výsledky z olympijských sportovišť.

Aplikace Pokémon Go byla uvedena na trh 6. července a už během prvního týdne se stala historicky nejstahovanější – podle statistiky Google Play proběhlo přes sto milionů instalací. Podle analytiků neexistuje v současné době hra, která by vydělávala tolik peněz, společnost Niantic údajně díky hře vydělává kolem deseti miliónů dolarů denně díky příjmům z doplňkových nákupů uvnitř aplikace. Růst zaznamenali i prodejci elektroniky. Od začátku července vzrostla poptávka po powerbankách o 107 procent, prozradil majitel serveru Srovname.cz David Folprecht.

Ani právě skončená letní olympiáda v brazilském Riu de Janeiro nevyvolala na českém internetu takovou pozornost. Podle dat společnosti Yeseter byl objem online komunikace na téma Pokémoni v České republice třikrát větší než u tématu Rio 2016. Pro srovnání lze uvést i kauzu Čapí hnízdo, která v březnu tyto statistiky vedla, a přesto by v objemu komunikace současnou popularitu aplikace Pokémon Go nepředčila.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).