Hlavní navigace

Policie Modrava v neděli ještě více posílila, viděly ji téměř dva miliony diváků

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Prima love v neděli večer porazila u mladšího publika Novu Cinema. Díky pokračování ságy Twilight se přiblížila k dvěma stům tisícům diváků.

Doba čtení: 2 minuty

Policie Modrava nejsledovanějším pořadem v Česku

Nový kriminální seriál Policie Modrava nemá v neděli večer konkurenci. Oproti předchozímu dílu si ještě více polepšila. Včera si ji od 20:24 nenechaly ujít téměř dva miliony diváků při podílu na publiku (share) 43,47 %. U mladších diváků dosáhl seriál share 37,54 %. Policie Modrava se tak stala nejen nejsledovanějším nezpravodajským pořadem, ale předstihla i Televizní noviny. Kriminální seriál Novy je tak aktuálně nejúspěšnějším pořadem na českých televizních obrazovkách. Televize dosáhla celodenního podílu 20,12 % u staršího a 22,96 % u mladšího publika. Večer se její share pohyboval přibližně mezi 32 a 33 %.

SOBOTNÍ DATA: Klání sobotních soutěží vyhrál formát Zpívá celá rodina. U mladých Máme rádi Česko

Pozici televizní dvojky obsadila s celodenním podílem 16,66 % Jednička, v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, získala 14,45 %. Nejsledovanějším pořadem na ČT 1 byly s 914 tisíci diváky (share 23,43 %) Události, cyklus Škoda lásky oslovil 436 tisíc diváků s podílem v obou diváckých skupinách okolo 10 %. Prima se musela spokojit s pozicí televizní trojky. Za celý den oslovila necelých 13 % publika, večer se dostala na hodnotu 13,45 % a od Jedničky ji tak dělil jeden procentní bod. Seriál Všechny moje lásky, který se brzy přesune na středu, vidělo 550 tisíc diváků s podílem přibližně 12 %.

Brand 2018 Lovebrand

Graf podílu kanálů (15. 3. 2015)
Graf podílu skupin (15. 3. 2015)
Kanály – průměrné podíly (15. 3. 2015)

Prima love porazila večer u mladých Novu Cinema

Nedělní večer byl úspěšný pro Primu love. Díky pokračování fantasy ságy Twilight porazila dokonce u mladšího publika Novu Cinema, u staršího publika s ní byla vyrovnaná. Prima love se neobvykle vyšplhala až k dvěma stům tisícům diváků. Podíl filmu byl 5,46 %, u mladších diváků se ovšem dostal až k 9 %. Nova Cinema tak porazila Primu love v obou kategoriích v rámci celodenního podílu. Snímek Nikdy to nevzdávej si nenechalo ujít 202 tisíc diváků (share 4,74 %; 6,61 % v 15–54). Nad sedmi procenty se v obou diváckých skupinách pohyboval po celý den kanál ČT Sport. Biatlon vidělo přes 700 tisíc diváků.

MINULÝ TÝDEN: ČT Sport v neděli těsně porazila Primu, Dvojka se dostala nad půl milion diváků

Top 10 všechny stanice (15. 3. 2015)
Top 5: ČT1 (15. 3. 2015)
Top 5: ČT2 (15. 3. 2015)
Top 5: ČT24 (15. 3. 2015)
Top 5: ČT sport (15. 3. 2015)
Top 5: ČT :D (15. 3. 2015)
Top 5: ČT art (15. 3. 2015)
Top 5: Nova (15. 3. 2015)
Top 5: Nova Cinema (15. 3. 2015)
Top 5: FANDA (15. 3. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (15. 3. 2015)
Top 5: TELKA (15. 3. 2015)
Top 5: Prima (15. 3. 2015)
Top 5: Prima COOL (15. 3. 2015)
Top 5: Prima love (15. 3. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (15. 3. 2015)
Top 5: TV Barrandov (15. 3. 2015)
Našli jste v článku chybu?