Hlavní navigace

Polská TVP Rozrywka nakonec nebude přerušovat pořady reklamou

Lukáš Polák

Program, který zahájil vysílání 15. dubna, se věnuje výhradně zábavným pořadům. Je součástí polského multiplexu 3 a tudíž ho mohou zachytit na omezeném území i diváci z Česka.

Doba čtení: 1 minuta

Polský veřejnoprávní kanál TVP Rozrywka nakonec nebude přerušovat pořady reklamou, jak původně Telewizja Polska (TVP) avizovala. Informoval o tom server Wirtualnemedia.pl. Původní plán, který TVP oznámila v polovině dubna, byl takový, že reklamní přestávky vkládané přímo do pořadů, se začnou vysílat od 1. května. Tento plán ale naplněn nebyl. Tuto možnost jsme vážně zvažovali, ale po zralé úvaze jsme se nakonec rozhodli jít jinou cestou, řekla serveru Wirtualnemedia.pl tisková mluvčí TVP Joanna Stempień-Rogalińska. Důvod ke změně postoje veřejnoprávního média zveřejněn nebyl.

EBF 2018 tip v článku řečníci Lupa

K TÉMATU: Spor o reklamu v Polské televizi: Nový kanál TVP Rozrywka chce přerušovat pořady

O plánu přerušovat pořady reklamou vás už server DigiZone.cz informoval. Krok veřejnoprávní instituce však byl doprovázen značnými pochybnostmi jak ze strany odborné, tak i laické veřejnosti a řada lidí se ptala, zdali se TVP nedostane do sporu s vysílacím zákonem. Ten totiž určuje, že pořady je možné reklamou přerušovat, ale pouze na čtyřech stanicích, a to konkrétně TVP 1, TVP 2, TVP Info a TVP Polonia. Podle tamního regulátora KRRiT by o porušení zákona šlo. Podle našeho názoru by vysílání reklamy na kanálu TVP Rozrywka nebylo v rozporu se zákonem, dodala Stempień-Rogalińska.

Našli jste v článku chybu?