Podobně jako Slovensko, i Polsko chce zákonem přikázat televizím, aby nevysílaly reklamy s vyšší hlasitostí než ostatní program. Jak informuje server Rozhlas.cz, přílišný hluk komerčních spotů chce tamní regulační úřad trestat vysokými pokutami. Ještě dnes Rada pro rozhlasové a televizní vysílání po spoustě stížností divákům slíbí, že do půl roku problém s hlasitostí odstraní. Určí také jasně daná pravidla. Techničtí experti rady budou pomocí speciálních přístrojů a programů kontrolovat, jestli se ta nastavená zvuková hladina během reklam nepřekračuje.
Podobná norma přitom platí už i na Slovensku, byť je vynutitelnost této úpravy poněkud sporná. Televize argumentují tím, že někdy nelze zajistit, aby nebyl reklamní blok hlasitější než předchozí program, a to zejména kvůli tomu, že vysílané dílo mnohdy jde před reklamou do ticha.
Podobnou argumentaci chtějí použít i polské reklamní agentury. Ty tvrdí, že reklama má z logiky věci velmi dynamický hudební podklad, zatímco zbytek vysílání je spíše konzervativní a nemá ambice na sebe upozornit.