Jednička po celý den nad dvaceti procenty
Velmi podobnou sledovanost u dospělého publika, jako tomu bylo předchozí týden, si i včera udržely Četnické humoresky na Jedničce a SuperStar na Nově. Pořady si rozdělily mezi sebe diváky spravedlivě. Zatímco seriál na ČT 1 zvítězil v kategorii 15+, komerční jednička se radovala u mladšího publika. Četnické humoresky vidělo včera 1,142 milionu diváků při podílu na publiku (share) 26,54 % (22,2 % v 15–54), SuperStar si nenechalo ujít 886 tisíc diváků (share 24,56 %; 27,5 % v 15–54).
SOBOTNÍ DATA: Nova v sobotu večer až trojkou trhu, její film porazilo finále Talentu na Primě
Nejsledovanější televizí byla v neděli u dospělého publika přes den Jednička. Ve všech ostatních kategoriích zvítězila Nova. Celodenní share kanálu ČT 1 dosáhl hodnoty 20,26 %, komerční jednička měla o necelé dva procentní body méně. Jedničce se dařilo i v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kde její podíl překročil 22 %. Trhovou trojkou byla s podílem 12,46 % přes den a 14,43 % ve večerních hodinách Prima. Vinaře si po 20. hodině pustilo necelých 730 tisíc diváků (share 16,89 %; 19,22 % v 15–54).
Prima Max s dvouprocentním podílem v 15+
Primě Max se třetí den existence nepodařilo překročit hranici sta tisíc diváků. Největšího úspěchu dosáhl druhý díl Žhavých výstřelů, který vidělo 89 tisíc diváků (share 4,01 %; 6,5 % v 15–54). Primetimový romantický snímek Duch preferovalo 62 tisíc lidí (share 1,54 %; 1,95 % v 15–54). Prima Max dosáhla dvouprocentního celodenního podílu a v kategorii mladšího publika se přehoupla přes tři procenta. U dospělého publika tak dosáhla podobné hodnoty jako tematický kanál ČT Sport, který oslovil především večerním zápasem Synot ligy.
MINULÝ TÝDEN: FedCup na ČT Sport se blížil k 700 tisícům diváků, jeho podíl vyskočil nad 20 %
Plnoformátová Televize Barrandov přilákala k obrazovkám nejvíce diváků svým hlavním zpravodajstvím. Sledovalo ho necelých 300 tisíc lidí (share 8,94 %). Z pořadů vysílaných po 20. hodině bodovala pouze francouzská komedie Četník a četnice, která se v TOP 5 stanice umístila na čtvrtém místě. Celodenní podíl stanice skončil těsně pod 5,5 % a TV Barrandov tak byla sledovanější než Dvojka. V prime time si pozice obě stanice prohodily, dělily je od sebe však pouhé dvě desetiny procentního bodu. Souboj o mladší publikum mezi Coolem a Cinemou vyzněl přes den lépe pro tematický kanál Novy, večer bodovala více stanice Primy.