Hlavní navigace

Portál Yahoo kupuje společnost zaměřenou na mobilní reklamu

23. 8. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Internetový kolos Yahoo potvrdil převzetí německé společnosti Actionality, která provozuje reklamní platformu Actionality AdFlex zaměřující se na mobilní reklamu. Mluvčí Yahoo uvedl, že jde jen o jeden krok, který dovede americkou internetovou společnost na pozici jedničky v mobilní reklamě. Na tento trh mají ale políčeno i konkurenti Microsoft a Google. Částka, za kterou Actionality přechází pod Yahoo, nebyla zveřejněna. (WebProNews)

Internetový kolos Yahoo potvrdil převzetí německé společnosti Actionality, která provozuje reklamní platformu Actionality AdFlex zaměřující se na mobilní reklamu. Mluvčí Yahoo uvedl, že jde jen o jeden krok, který dovede americkou internetovou společnost na pozici jedničky v mobilní reklamě. Na tento trh mají ale políčeno i konkurenti Microsoft a Google. Částka, za kterou Actionality přechází pod Yahoo, nebyla zveřejněna. (WebProNews)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).