Hlavní navigace

Potenza údajně oslovuje milión zákazníků denně

30. 5. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Provizní portál Potenza vstoupil na trh počátkem letošního roku a má se čile k světu. Za necelý půlrok se rozrostl natolik, že každý den dokáže údajně oslovit až milión zákazníků prostřednictvím více než sta partnerských serverů. Stejně tak na straně inzerentů se nacházejí velice zajímavá jména jako např. Nike, Jobpilot, Software 602 nebo společnost Zoner. (Tisková zpráva)

Provizní portál Potenza vstoupil na trh počátkem letošního roku a má se čile k světu. Za necelý půlrok se rozrostl natolik, že každý den dokáže údajně oslovit až milión zákazníků prostřednictvím více než sta partnerských serverů. Stejně tak na straně inzerentů se nacházejí velice zajímavá jména jako např. Nike, Jobpilot, Software 602 nebo společnost Zoner. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).