Hlavní navigace

Pozici televizní jedničky ČT Sport v pondělí neobhájil, byl ale vyrovnaný s ČT 1

11. 2. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Největší zájem z olympijských přenosů včera podle očekávání zaznamenal biatlon, v němž se objevil i Ondřej Moravec a nakonec za svůj výkon získal také medaili.

ČT Sport pokračuje ve spanilé jízdě

Tematický kanál ČT Sport už nebyl v pondělí nejsledovanější televizní stanicí. Po víkendové smršti už se jeho sledovanost snížila, ovšem program byl nadále v podílu na publiku (share) hodně vysoko. Dostala se před něho však Nova s hodnotou 22,15 % a u mladších diváků překročila hranici 23 %. ČT Sport dosáhla velice slušného výsledku a s hlavním kanálem České televize, Jedničkou, byla téměř vyrovnaná. Zatímco první stanice měla celodenní share 14,85 %, druhá dosáhla na hodnotu 14,66 %. Pozici televizní čtyřky obsadila díky vysokému podílu ČT Sport podle očekávání Prima s hodnotou 13,3 %.

NEDĚLNÍ DATA: Sáblíková měla více diváků než Doktoři z Počátků, ČT Sport s podílem 24 %

Nejsledovanějším pořadem byly Televizní noviny, které dosáhly téměř ke dvěma milionům diváků, kteří přinesli share přes 46 % (podíl u mladšího publika byl 42,79 %). Česká televize mohla být opět spokojena s výkonem své kriminálky Případy 1. oddělení, která se držela „na svém“ – 1,522 milionu diváků (share 33,82 %). Ve skupině mladšího publika oslovil pořad téměř 35 % publika. Na ČT Sport byl nejsledovanějším přenosem podle očekávání medailový biatlon s Ondřejem Moravcem, který oslovil 904 tisíc diváků (share 38,97 %). Prima měla největší úspěch s Cestami domů – 854 tisíc diváků (share 19,42 %).

Graf podílu kanálů (10. 2. 2014)
Graf podílu skupin (10. 2. 2014)
Kanály – průměrné podíly (10. 2. 2014)

Nova Cinema pod 3 %, Kurňa pod 200 tisíci diváky

Nova Cinema tentokrát skončila s celodenním podílem u diváků starších 15 let pod 3% hranicí. O něco lépe na tom byla u mladšího publika, kde měla share 3,51 %. Jediným pořadem, který překročil sto tisíc diváků, byl film Nebe a země, který jich oslovil 102 tisíc (share 6,39 %; podíl 6,89 % u publika 15–54). Příliš vysoko nebyla ani TV Barrandov. Zábavný pořad Kurňa, co to je? skončil tentokrát pod dvousettisícovou hranicí. 199 tisíc diváků ji přineslo podíl 4,47 %.. Celodenního hodnota share byla 3,5 %.

MINULÝ TÝDEN: Případy 1. oddělení „zaparkovaly“ okolo milionu a půl diváků

KL24

I na Dvojce se do sledovanosti promítla olympiáda. Její sledovanost je na této stanici ale pochopitelně mnohem nižší než na sesterském ČT Sportu. Nejvíc diváků tak měl blok vysílaný v době od 18:47 do 18:56, který si jich nenechalo ujít 138 tisíc (share 3,74 %). Stanice dosáhla v celodenním podíl k hodnotě téměř 5 %. Na ČT 24 byly nejsledovanější Události – 153 tisíc diváků (share 3,72 %) – a na Déčku večerníček O skřítku Racochejlovi – 122 tisíc diváků (share 3,32 %). ČT art, Prima Zoom, Smíchov i Telka měly méně než sto tisíc diváků.

Na Primě Cool byla tradičně nejsledovanější Teorie velkého třesku, která oslovila 158 tisíc diváků (share 4,04 %; podíl 6,39 % u publika 15–54), Prima love měla největší publikum u Báječných dortů – 102 tisíc diváků (share 2,26 %). Šlo zároveň o jediný pořad stanice, který se dostal přes stotisícovou hranici. Pondělní sledovanost uzavírá seriál Kobra 11 na Fandovi, konkrétně jeho díl vysílaný od 21:10. Měl 138 tisíc diváků (share 3,64 %).

Top 10 všechny stanice (10. 2. 2014)
Top 5: ČT1 (10. 2. 2014)
Top 5: ČT2 (10. 2. 2014)
Top 5: ČT24 (10. 2. 2014)
Top 5: ČT sport (10. 2. 2014)
Top 5: ČT :D (10. 2. 2014)
Top 5: ČT art (10. 2. 2014)
Top 5: Nova (10. 2. 2014)
Top 5: Nova Cinema (10. 2. 2014)
Top 5: FANDA (10. 2. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (10. 2. 2014)
Top 5: TELKA (10. 2. 2014)
Top 5: Prima (10. 2. 2014)
Top 5: Prima COOL (10. 2. 2014)
Top 5: Prima love (10. 2. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (10. 2. 2014)
Top 5: TV Barrandov (10. 2. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).