Hlavní navigace

Pozor, vyskočí okno!

20. 1. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle studie agentury Gartner 78 procent dotázaných uživatelů webu odpovědělo, že je reklama ve vyskakovacích oknech (pop‑up) „velmi obtěžuje“. O klasické bannerové reklamě totéž tvrdí 49 procent dotázaných. Reklama ve vyskakovacích oknech má proti bannerové reklamě dvojnásobný poměr odklepnutí ku zobrazení. Podle analytiků je to zapříčiněno skutečností, že mnoho uživatelů netuší, jak okno rychle zavřít. (Nua)

Podle studie agentury Gartner 78 procent dotázaných uživatelů webu odpovědělo, že je reklama ve vyskakovacích oknech (pop‑up) „velmi obtěžuje“. O klasické bannerové reklamě totéž tvrdí 49 procent dotázaných. Reklama ve vyskakovacích oknech má proti bannerové reklamě dvojnásobný poměr odklepnutí ku zobrazení. Podle analytiků je to zapříčiněno skutečností, že mnoho uživatelů netuší, jak okno rychle zavřít. (Nua)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).