Hlavní navigace

PPC na Seznamu aneb máme se na co těšit

10. 6. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

BusinessWeek.cz je nový weblog, kterému se poslední dobou daří pozvedávat trochu upadlou českou blogistickou sféru velice zajímavými informacemi. Ta poslední např. hovoří o tom, že portál Seznam chystá Pay Per Click. Pokud by byla tato informace pravdivá, znamenalo by to, že Seznam se vydává konkurovat Googlu a do PPC se pustí i ostatní české portály, čímž naopak budou moci lépe konkurovat Seznamu. Jak by řekl Dušan Janovský: „Pravé jaro české textové reklamy teprve přijde.“ Opravdu se máme…

BusinessWeek.cz je nový weblog, kterému se poslední dobou daří pozvedávat trochu upadlou českou blogistickou sféru velice zajímavými informacemi. Ta poslední např. hovoří o tom, že portál Seznam chystá Pay Per Click. Pokud by byla tato informace pravdivá, znamenalo by to, že Seznam se vydává konkurovat Googlu a do PPC se pustí i ostatní české portály, čímž naopak budou moci lépe konkurovat Seznamu. Jak by řekl Dušan Janovský: „Pravé jaro české textové reklamy teprve přijde.“ Opravdu se máme letos na co těšit.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).