Server Motejlek.com nedávno informoval o tom, že hyperlokální mediální impérium Petra Kelnera PPF Media má na kahánku a zřejmě bude zlikvidováno. Nakonec skupina PPF vydala tiskovou zprávu, v níž informuje o tom, že PPF Media je prodána podnikateli Richardu Benýškovi. Proč právě jemu, když v internetové branži nejde o známou osobu, to už tisková zpráva nezmiňuje, ani další osud projektu Naseadresa.cz. Zřejmě především proto, že jde o zkušeného (z řady náznaků to vypadá, že až příliš zkušeného) likvidátora, který likviduje předlužené společnosti. Jeho úkolem tedy spíše bude PPF Media rozebrat, co půjde, rozprodat a co nepůjde, zlikvidovat, než dále provozovat. Skupina PPF se tak zbavuje projektu, v němž podle dosavadních informací utopila 200 milionů Kč bez viditelnějšího výsledku.
Kdo bude pravděpodobně událostí potěšen, jsou konkurenti Našeadresa.cz, kteří se v poslední době houfně (a neúspěšně) snaží otevírat hyperlokální projekty, jako server Týden, iDnes nebo v poslední době Novinky.