Dnešní vydání bezplatného ekonomického deníku E15 se snaží najít odpověď na to, kolik bude stát obyvatele Česka přechod na digitální televizní vysílání, a to ať už prostřednictvím DVB-T, DVB-C, DVB-S nebo IPTV. Bohužel však konstatuje, že k žádnému takovému číslu se není možné dostat. Přesnější odhady, kolik Češi celkem utratí kvůli přechodu na digitální televizi, neexistují, konstatuje deník.
U největší kabelové společnosti v Česku – UPC Česká republika – si doposud službu UPC Digital objednalo přibližně 340 tisíc zákazníků a operátor se tak může dostat měsíčně k částce okolo 300 milionů korun. Další miliony pak platí zákazníci, kteří od ní mají službu UPC Direct. S odvoláním na ročenku Česká televize list informuje o tom, že v tuzemsku by měly být téměř čtyři miliony TV domácností, kteří vynaloží na přechod přibližně tři až čtyři miliardy korun.