Státní vyznamenání zaujala přes 17 % publika
770 tisíc diváků v součtu kanálů ČT 1 a ČT 24 si v úterý 28. října nenechalo ujít přímý přenos slavnostního předávání státních vyznamenání prezidentem republiky Milošem Zemanem. Dohromady tak měla kulturní i společenská událost podíl na publiku (share) okolo 17,5 %. Přímý přenos se stal druhým nejsledovanějším pořadem Jedničky po Událostech, které si tu pustilo 767 tisíc diváků (share 19,14 %). Relace byla sice o přibližně sto tisíc diváků méně sledovaná než konkurenční Zprávy FTV Prima, v součtu s ČT 24 ale nad komerční dvojkou dominovala. Události preferovalo na zpravodajské stanici 212 tisíc lidí (share 5,28 %).
PONDĚLNÍ DATA: Primu a Jedničku od sebe dělil v pondělí necelý procentní bod
Nejsledovanější televizí byla v úterý Nova. Nad milionovou hranici se dostaly čtyři její pořady včetně Ordinace v růžové zahradě 2, přičemž na samotné špici se umístily tradičně Televizní noviny s podílem přes 46 % v obou diváckých skupinách. Celodenní podíl stanice činil 25,45 % u staršího a 28,71 % u mladšího publika. V prime time se Nova pohybovala jak u diváků 15+ tak i ve skupině 15–54 nad 33 %. Trhovou dvojkou byla s 16,13 % Prima, jejíž pořady Svatby v Benátkách ani Očima Josefa Klímy se do TOP 5 stanice neprobojovaly, pozici trojky obsadila s hodnotou 14,4 % Jednička. V prime time oslovila necelých 12 % publika.
Komedie Barrandova oslovila více mladší publikum
Ne příliš obvyklá situace nastala včera pro plnoformátovou televizi Barrandov. Její primetimová komedie (a česká klasika) Jáchyme, hoď ho do stroje! oslovila více mladší než starší publikum. Zatímco ve skupině 15+ získala share 6 %, u diváků 15–54 to bylo 7,1 %. V prime time dosáhla TV Barrandov podílu okolo 5 %, a to v obou diváckých skupinách. Celkem vidělo komedii Jáchyme, hoď ho do stroje! 242 tisíc diváků. 276 tisíc lidí (share 7,5 %, 11,12 % v 15–54) si pustilo americký film Chyť mě, když to dokážeš, který vysílala Nova Cinema. Nad hranici dvou set tisíc diváků se dostala i Smrt krásných srnců na Dvojce.
MINULÝ TÝDEN: Liga mistrů ovlivnila sledovanost Coolu, u mladšího publika měla stanice okolo 6 %