Hlavní navigace

Předseda NKS informuje o kampani k digitalizaci

17. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
17. 3. 2009

Koordinátor kampaně k přechodu na digitální televizní vysílání Zdeněk Duspiva na svém osobním blogu informoval o blížící společné schůzce subjektů, které se podílejí na informační kampani k digitálnímu vysílání. Jde nejen o subjekty, které vykonávají přímé zakázky od NKS, ale i další firmy, které se na digitalizaci různým způsobem podílejí.

PŘEČTĚTE SI: Zdeněk Duspiva: Na kampaň chceme 90 milionů z reklamy ČT

Na základě průběžných konzultací na bilaterální úrovni je po dohodě zorganizována společná schůzka zástupců všech provozovatelů informačních a komunikačních telefonních linek, které mají nějaký vztah k vysílání, a zejména k digitalizaci. NKS se svými partnery organizuje tuto schůzku na nejbližší dny, aby se kromě obvyklé a již fungující standardní výměny informací mohlo dojít k přímé výměně názorů, zkušeností současně za účasti všech zainteresovaných lidí a aby byly doladěny všechny aktuální informace, případě vysvětleny některé převážně technické informace za účasti odborníků či zástupců operátorů a vysílatelů,uvádí Duspiva na svém blogu.

BRAND24

ROZHOVOR: Zdeněk Duspiva: Digikampaň už běží, začala loni na podzim

Informační kampaň se postupně dostává do dalších médií. „Již delší dobu běží informační spoty k přechodu na digitální vysílání mj. i na komerčních rádiích. Dnes pak například hned na titulní straně je informační kampaň také formou reklamních bannerů na webu iDNES.cz i jinde, brzy i na TN.cz. Jde současně přitom o proklik na web Digitálně.tv. Od února je také pravidelné týdenní informační digitální okénko na hlavní úvodní straně všech TV magazínů,dodává národní koordinátor digitalizace Zdeněk Duspiva.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).