Koordinátor kampaně k přechodu na digitální televizní vysílání Zdeněk Duspiva na svém osobním blogu informoval o blížící společné schůzce subjektů, které se podílejí na informační kampani k digitálnímu vysílání. Jde nejen o subjekty, které vykonávají přímé zakázky od NKS, ale i další firmy, které se na digitalizaci různým způsobem podílejí.
PŘEČTĚTE SI: Zdeněk Duspiva: Na kampaň chceme 90 milionů z reklamy ČT
„Na základě průběžných konzultací na bilaterální úrovni je po dohodě zorganizována společná schůzka zástupců všech provozovatelů informačních a komunikačních telefonních linek, které mají nějaký vztah k vysílání, a zejména k digitalizaci. NKS se svými partnery organizuje tuto schůzku na nejbližší dny, aby se kromě obvyklé a již fungující standardní výměny informací mohlo dojít k přímé výměně názorů, zkušeností současně za účasti všech zainteresovaných lidí a aby byly doladěny všechny aktuální informace, případě vysvětleny některé převážně technické informace za účasti odborníků či zástupců operátorů a vysílatelů,“ uvádí Duspiva na svém blogu.
ROZHOVOR: Zdeněk Duspiva: Digikampaň už běží, začala loni na podzim
Informační kampaň se postupně dostává do dalších médií. „Již delší dobu běží informační spoty k přechodu na digitální vysílání mj. i na komerčních rádiích. Dnes pak například hned na titulní straně je informační kampaň také formou reklamních bannerů na webu iDNES.cz i jinde, brzy i na TN.cz. Jde současně přitom o proklik na web Digitálně.tv. Od února je také pravidelné týdenní informační digitální okénko na hlavní úvodní straně všech TV magazínů,“ dodává národní koordinátor digitalizace Zdeněk Duspiva.