Odborná porota soutěže WebTop100 přihlášené prezentace posoudí v řadě kritérií. Po minulém představení porotců zodpovědných za hodnocení technického řešení webů si dnes představíme garanty, kteří je mají za úkol ohodnotit z hlediska marketingové úspěšnosti. Trojice pánů a jedna dáma také rozhodne, který web dostane cenu Marketingová trefa roku 2012.
Martin Charvát
V reklamě působí od roku 1994. Jako kreativní ředitel vedl kreativní týmy agentur Leo Burnett a Mark BBDO. Jeho kampaně byly mnohokrát oceněny na mezinárodních soutěžích The One Show, Clio, Epica, Golden Drum Portorož, na národních soutěžích Effie a Louskáček a na mnohých dalších.
Je držitelem ceny Zlatý ohníček ADC České republiky za osobní přínos české reklamě. Je zakládajícím členem Klubu reklamních textařů/CCC České republiky, členem ADC České republiky a členem prestižního British D&AD. O kreativitě v reklamě přednáší na Vysoké škole ekonomické a v Českém institutu reklamní a marketingové komunikace.
Jakub Svoboda

Jakub Svoboda je vydavatelem serveru Tyinternety.cz a spolumajitelem společnosti Falanxia, která se zaměřuje na vývoj mobilních her.
Je také spolumajitelem social media agentury Brandz Friendz. Organizuje konference Social Marketers Summit a Startup Summit.
Bohuslav Bohuněk
Bohuslav Bohuněk je šéfredaktorem měsíčníku Trend Marketing. V roce 2000 ve vydavatelství Economia spoluzakládal týdeník Marketing & Media, kde vedl rubriky Marketing a byl zástupcem šéfredaktora.
V roce 2004 byl ve stejném vydavatelství pověřen přípravou a vedením měsíčníku Trend Marketing, kde působí dosud.
Kromě toho se podílí na pořádání odborných konferencí, především konference Marketing Trend.
O marketingu a PR přednáší na Vysoké škole ekonomické a na Vysoké škole ekonomie a managementu.
Kateřina Gillárová
Kateřina Gillárová je zakladatelkou, spolumajitelkou a ředitelkou poradenské společnosti Idealisti. Svou profesní dráhu v marketingové komunikaci začala v reklamní agentuře Křídla a pokračovala v TBWA na pozici brand managerky.
Dnes se věnuje marketingovému výzkumu a řízení projektů. Evangelizuje implementaci etnografického přístupu a nových výzkumných technik do marketingového prostředí. Kateřina je také doktorandkou oboru sociologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Soustředí se na problematiku role informačních a komunikačních technologií v každodenním životě teenagerů. Přispívá do odborných časopisů a sborníků a vystupuje na mezinárodních konferencích.