Hlavní navigace

Představujeme porotce soutěže WebTop100: Experti na marketingovou úspěšnost

20. 7. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Už jen do 31. července mohou firmy přihlásit své weby, facebookové stránky či mobilní aplikace do soutěže WebTop100. Letos kromě dalších novinek přibyla také dvě nová speciální ocenění: Webdeveloper roku a Inovace roku.

Odborná porota soutěže WebTop100 přihlášené prezentace posoudí v řadě kritérií. Po minulém představení porotců zodpovědných za hodnocení technického řešení webů si dnes představíme garanty, kteří je mají za úkol ohodnotit z hlediska marketingové úspěšnosti. Trojice pánů a jedna dáma také rozhodne, který web dostane cenu Marketingová trefa roku 2012.

Martin Charvát

Martin Charvát

V reklamě působí od roku 1994. Jako kreativní ředitel vedl kreativní týmy agentur Leo Burnett a Mark BBDO. Jeho kampaně byly mnohokrát oceněny na mezinárodních soutěžích The One Show, Clio, Epica, Golden Drum Portorož, na národních soutěžích Effie a Louskáček a na mnohých dalších. 

Je držitelem ceny Zlatý ohníček ADC České republiky za osobní přínos české reklamě. Je zakládajícím členem Klubu reklamních textařů/CCC České republiky, členem ADC České republiky a členem prestižního British D&AD. O kreativitě v reklamě přednáší na Vysoké škole ekonomické a v Českém institutu reklamní a marketingové komunikace.

Profil na LinkedIn

Jakub Svoboda

Jakub Svoboda

Jakub Svoboda je vydavatelem serveru Tyinternety.cz a spolumajitelem společnosti Falanxia, která se zaměřuje na vývoj mobilních her. 

Je také spolumajitelem social media agentury Brandz Friendz. Organizuje konference Social Marketers Summit a Startup Summit.

Profil na LinkedIn

Bohuslav Bohuněk

Bohuslav Bohuněk

Bohuslav Bohuněk je šéfredaktorem měsíčníku Trend Marketing. V roce 2000 ve vydavatelství Economia spoluzakládal týdeník Marketing & Media, kde vedl rubriky Marketing a byl zástupcem šéfredaktora. 

V roce 2004 byl ve stejném vydavatelství pověřen přípravou a vedením měsíčníku Trend Marketing, kde působí dosud. 

Kromě toho se podílí na pořádání odborných konferencí, především konference Marketing Trend.

O marketingu a PR přednáší na Vysoké škole ekonomické a na Vysoké škole ekonomie a managementu.

Profil na LinkedIn 

Kateřina Gillárová

Kateřina Sv. Gillárová

Kateřina Gillárová je zakladatelkou, spolumajitelkou a ředitelkou poradenské společnosti Idealisti. Svou profesní dráhu v marketingové komunikaci začala v reklamní agentuře Křídla a pokračovala v TBWA na pozici brand managerky. 

Dnes se věnuje marketingovému výzkumu a řízení projektů. Evangelizuje implementaci etnografického přístupu a nových výzkumných technik do marketingového prostředí. Kateřina je také doktorandkou oboru sociologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Soustředí se na problematiku role informačních a komunikačních technologií v každodenním životě teenagerů. Přispívá do odborných časopisů a sborníků a vystupuje na mezinárodních konferencích.

Profil na LinkedIn 

Autor článku

Manažer projektu WebTop100