Hlavní navigace

Murdoch plánuje na 28. října přeformátování polské televize Puls

10. 10. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

10. 10. 2007

Polská komerční televize Puls, kterou loni v červenci koupil mediální koncern News Corp. magnáta Ruperta Murdocha, se k 28. říjnu přeformátuje na nový celoplošný kanál, který by měl konkurovat zavedeným stanicím Polsat a TVN. Z plánů, které pronikly na veřejnost díky jednání o reklamním zastupování Pulsu společností At Media vyplývá, že tento program zcela ztratí původní podobu.

ČTĚTE TAKÉ: Murdochova cesta k digitální televizi v Polsku

Televize Puls vznikla jako křesťanská stanice s minimálním pokrytím a dosahem k necelé pětině obyvatel Polska. Během své existence nikdy nepřekročila jednoprocentní podíl na trhu. Po loňském vstupu News Corp., která v Pulsu získala minoritní podíl a předkupní právo na zbytek společnosti, se úzce zaměřená stanice začala přibližovat většinovému divákovi.

Podle serveru Wirtualnemedi­a.pl, který získal programové plány přeformátované TV Puls, stanice připravuje ještě na letošní rok soutěže „Nejhorší polský řidič“ a „Jsi chytřejší než páťák?“, kterou nedávno uvedla televize Nova. Obě pochází z produkce Murdochovy televizní sítě Fox a pro polskou televizi je vyrobí společnost Mastiff Media Polska.

WT100 temata

Výrazné změny čeká zpravodajství televize Puls, kterému bude šéfovat Amelia Łukasiak. Stanice nabídne po celý den pravidelné krátké souhrny zpráv a hlavní zpravodajskou relaci Puls Raportu zařadí na 19:30. Později večer pak Puls odvysílá ještě jedny delší zprávy od 22:00 hod. Zprávy o počasí bude na Pulsu připravovat tým pod vedením Katarzyny Trzaskalské, která přišla z veřejnoprávní Polské televize, a sportovní redakci povede Mariusz Jankowski, bývalý sportovní redaktor nejsledovanější polské komerční televize Polsat.

Podle serveru BroadbandTVnew­s.com se má přeformátovaná televize Puls zaměřit zejména na cílovou skupinu diváků ve věku od 16 do 49 let. V této skupině by chtěl Puls získat do prvního čtvrtletí 2009 výsadní postavení na polském trhu. Stanice by se také měla přejmenovat na Fox Polska.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.