Hlavní navigace

Murdoch plánuje na 28. října přeformátování polské televize Puls

10. 10. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
10. 10. 2007

Polská komerční televize Puls, kterou loni v červenci koupil mediální koncern News Corp. magnáta Ruperta Murdocha, se k 28. říjnu přeformátuje na nový celoplošný kanál, který by měl konkurovat zavedeným stanicím Polsat a TVN. Z plánů, které pronikly na veřejnost díky jednání o reklamním zastupování Pulsu společností At Media vyplývá, že tento program zcela ztratí původní podobu.

ČTĚTE TAKÉ: Murdochova cesta k digitální televizi v Polsku

Televize Puls vznikla jako křesťanská stanice s minimálním pokrytím a dosahem k necelé pětině obyvatel Polska. Během své existence nikdy nepřekročila jednoprocentní podíl na trhu. Po loňském vstupu News Corp., která v Pulsu získala minoritní podíl a předkupní právo na zbytek společnosti, se úzce zaměřená stanice začala přibližovat většinovému divákovi.

Podle serveru Wirtualnemedi­a.pl, který získal programové plány přeformátované TV Puls, stanice připravuje ještě na letošní rok soutěže „Nejhorší polský řidič“ a „Jsi chytřejší než páťák?“, kterou nedávno uvedla televize Nova. Obě pochází z produkce Murdochovy televizní sítě Fox a pro polskou televizi je vyrobí společnost Mastiff Media Polska.

MMF24

Výrazné změny čeká zpravodajství televize Puls, kterému bude šéfovat Amelia Łukasiak. Stanice nabídne po celý den pravidelné krátké souhrny zpráv a hlavní zpravodajskou relaci Puls Raportu zařadí na 19:30. Později večer pak Puls odvysílá ještě jedny delší zprávy od 22:00 hod. Zprávy o počasí bude na Pulsu připravovat tým pod vedením Katarzyny Trzaskalské, která přišla z veřejnoprávní Polské televize, a sportovní redakci povede Mariusz Jankowski, bývalý sportovní redaktor nejsledovanější polské komerční televize Polsat.

Podle serveru BroadbandTVnew­s.com se má přeformátovaná televize Puls zaměřit zejména na cílovou skupinu diváků ve věku od 16 do 49 let. V této skupině by chtěl Puls získat do prvního čtvrtletí 2009 výsadní postavení na polském trhu. Stanice by se také měla přejmenovat na Fox Polska.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).