Hlavní navigace

Překlep za miliardy

5. 3. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Společnost ARBOmedia ve svých Odhadech výdajů do médií (PDF, 648 KB; nebo otisk obrazovky: PNG, 78 KB) na straně 24 uvádí, že v roce 2001 Internet zaznamenal reklamní příjmy ve výši 160 miliard korun. Škoda, že je to jen překlep. (upozornil Michal Zálešák)

Společnost ARBOmedia ve svých Odhadech výdajů do médií (PDF, 648 KB; nebo otisk obrazovky: PNG, 78 KB) na straně 24 uvádí, že v roce 2001 Internet zaznamenal reklamní příjmy ve výši 160 miliard korun. Škoda, že je to jen překlep. (upozornil Michal Zálešák)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).