Hlavní navigace

Prémiové stanice HBO přešly kompletně na nový grafický vizuál

8. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEA Prémiové kanály HBO povedenou změnou grafického vizuálu dokazují, že mezi stanicemi tohoto typu se drží na absolutní špičce.

Prémiové kanály společnosti HBO Česká republika, tedy stanice HBO, HBO HD, HBO 2 a HBO Comedy, mají od října kompletně nový grafický vizuál. Jeho podoba je stejná, s jakou už se mohli zájemci setkat například na videoserveru YouTube u upoutávek americké verze. Zatímco loga stanic zůstala zachována, změna vizuálu je patrná ihned po skončení filmu. Ještě nedávno bylo avízo „Za okamžik“ představováno pouze formou grafiky a textu doprovázeného ženským hlasem, nyní je zde hudební podkres a také krátká ukázka z následujícího pořadu, v níž nechybí informace, o co jde a kdo film (dokument) režíroval.

Interka tip

ČTĚTE TAKÉ: Videotéku HBO GO čeká průnik k velkým hráčům, nabídnou ji Skylink a Telefónica

Samotné upoutávky jsou lokalizovány včetně grafiky do češtiny. U stanic HBO 2 a HBO Comedy jsou zahraniční proma doplněná o DVB titulky, které už však nejsou umístěny do informační lišty, ale nachází se uprostřed dolní části obrazovky. Před začátkem pořadu se objeví krátký spot, který identifikuje, o jaký tip pořadu jde. Poté případně ještě následuje informace, zdali se pořad nachází ve videotéce HBO GO. I nadále jsou diváci upozorňování také na věkovou přístupnost (je-li to zapotřebí), a to formou obdélníku s číslicí 12, 15 nebo 18. Zatímco ostatní stanice na změnu vizuálu upozorňují dopředu, HBO ji nekomunikuje.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.